نوستالژی نقره ای

یک- تصور کنید که رسانه ی رسمی مثل صدا و سیما برنامه ای ساخته به اسم نقره درباره خاطره هایی که نوستالژی بچه های دهه ی شصت را می سازند. سه هفته است که این برنامه ظهر های جمعه حوالی ساعت دوازده و نیم از شبکه ی اول پخش می شود. تا به حال که سه قسمت از برنامه پخش شده داریوش فرهنگ (سریال سلطان و شبان)، ناصر طهماسب (دوبله ی سریال ارتش سری و کارتون یوگی و دوستان) و بهرام شفیع (برنامه ی ورزش و مردم) مهمان های برنامه بوده اند.فکر اصلی برنامه متعلق به منصور ضابطیان است و کیومرث مرادی- کارگردان و بازیگر تئاتر- مجری برنامه است که به نظر برای اجرای چنین برنامه ای گزینه چندان مناسبی نیست. ولی برای یکی مثل من که خاطره بازی خونم کمی بیشتر از حد نرمال بالاست، دیدن نقره مثل غرق شدن در یک فضای خاص است. تا یادم نرفته بگویم که علاوه بر مهمان هر برنامه یک بخش گزارش هم دارد که انصافا گزارش های دو قسمت اول برنامه- اولی درباره ی  آتاری با حضور حبیب رضایی و دیگری درباره ی کتاب های قصه های خوب برای بچه های خوب با حضور بهاره رهنما- فوق العاده دیدنی و به یاد ماندنی بودند. خواستم بگویم ظهر های جمعه اگر کار خاصی نداشتید نقره را دریابید. 

دو- دوره ی جدید مجله ی هفتگی سینما یک صفحه خواندنی دارد به نام کافه سینما که باز هم دستپخت منصور ضابطیان است. اگر گفتگوهای منصور ضابطیان از آخر هفته حیات نو و بعد ها ضمیمه جوانان روزنامه ایران و مجله چلچراغ دنبال می کردید، حالا می توانید گفتگوهای ضابطیان با چهره های هنری را در کافه سینما بخوانید. تا به حال چهره های مختلفی مثل مهین شهابی، برزو ارجمند، رضا کیانیان، گوهر خیراندیش، بهاره رهنما و… روی صندلی های کافه سینما نشسته اند. این بار هم خواستم بگویم اگر گفتگوهای ضابطیان را دوست دارید کافه سینما را دریابید.

3 نظر برای “نوستالژی نقره ای

  1. نمی دانم چرا دیدم و به اسمش توجه نکردم؟ بر عکس همه ی خانمها
    شاید چون طلا نبود
    مجله را جسته ،گریخته می خرم.
    خوشحالم که دوباره تجربه ها را می نویسی.

  2. پس بگو برای چی تو 40چراغ کم پیدا شده ، نگو سر و گوشش یه جای دیگه می جنبیده !!! ( چه خوب که گفتید چون اصلا خبر نداشتم از این موضوع)

  3. مسعود جان دوست نادیده ام سلام.از اینکه به برنامه نقره لطف داری سپاسگزارم

بیان دیدگاه