نه؛ اصلا هم از پائولو کوئیلو متنفر نیستم!

چند تا از کتاب هایِ آموت را سفارش داده بودم؛ از پائولو کوئیلو متنفرم را گذاشتم رویِ میز که جلویِ چشمِ مشتری ها باشد. یکی دو ساعت بعد خانمی آمدند و گفتند برایِ مجله ی وزینِ خانواده سبز مطلب می نویسند و الان آمده اند دنبالِ رمانِ خوب و شروع کردند اسمِ کلی نویسنده ی رمان هایِ عامه پسند را پشتِ سرِ هم ردیف کردن که این ها چه قلمِ خوبی دارند و ایشان نشسته اند تویِ خانه و حسرت می خورند که چرا نمی توانند مثل یکی از این نویسنده ها رمانِ چهارصد پانصد صفحه ای قشنگ بنویسند -این قشنگ هم معضلی شده؛ این روزها همه دنبالِ کتابِ قشنگ اند- بعد یکدفعه گفتند: «وای، وای… پائولو، پائولو از همه ی این ها بهتره. من چند تا دفتر دارم، گفته های پائولو رو اونجا می نویسم، بعد بهشون تفال می زنم…» من ایستاده بودم لبخند می زدم… تویِ همین حال و اوضاع چشم شان افتاد به کتاب هایی که بنده تازه رویِ میز چیده بودم…

«چی؟ چی؟ از پائولو کوئیلو متنفرم؟ این کی بوده؟ نه می خوام بدونم این کی بوده از پائولو متنفره! واقعی نوشته این رو یا داشته شوخی می کرده؟»

حالا من دارم توضیح می دهم که این فقط اسمِ رمان است، این کشته مرده ی پائولو مگر دست برمی دارد از توضیح و تفسیر درباره ی افکار و عقاید و نوشته هایِ پائولو جانِ شان… آقایِ حمیدرضا اُمیدی سرور، برادرِ من آخر این هم اسم بود رویِ رمانِ تان گذاشتید؟ چرا من رو این طوری تویِ دردسر می اندازید؟ حالا خودتان بیایید با این خانم بحث و جدل کنید و یک جوری غائله را ختم کنید.

یک دیدگاه برای ”نه؛ اصلا هم از پائولو کوئیلو متنفر نیستم!

  1. یعنی من هر دفعه میام توی وبلاگت خجالت میکشم، 4 تا کتاب برداشتم با خودم آوردم، دارم مثل لاک پشت هفته ای یک صفحه میخونم، نمیتونم تند تند بخونم چون تموم میشه و دستم میمونه توی پوست گردو.
    مزاحم شدم بگم این رادیو حبه انگور رو گوش کن، احتمالا خوشت میاد، البته اگر تا حالا گوش ندادی.
    http://angoor.cassettii.com/

پاسخی بگذارید

