این پست اسمی ندارد!

فردا؛ همین کلمه ی فردا چه حسی برایِ تان دارد؟ چرا فکر می کنیم فردا ها مثلا با خودشان اتفاقاتِ مهم، خارق العاده، لذت بخش و بزرگی را همراه خواهند آورد؟ چرا فردا با خودش وعده ی اتفاقاتِ شیرین و رنگی را همراه می آورد ولی هر روزِ ما دارد در سکونِ ملال آورِ عادت، تنبلی و بطالتِ روزافزون می گذرد؟

شبیهِ آدم هایِ بیچاره ای شده ایم که منتظرند شانس مثلِ سنگی آسمانی بر سرشان ببارد.

یک دیدگاه برای ”این پست اسمی ندارد!

  1. سعود جان همشری پایتخت نشینم
    من کاملا با حرفات موافقم دوستم
    من از آدرس وبلاگ قدیمت مطالبت رو دنبال کردم با عشق
    از زمان پایان نامت تا سربازی رفتنت و تا الان
    احساس می کنم هر کلمه ای که میگی دقیقا حرف دل منه دوستم
    خیلی حرفا دارم بهت بگم……….حالا تا بعد

پاسخی بگذارید

