من و بابا

بابا درست هم سنِ الانِ من بوده وقتی که من تویِ همین شب به دنیا آمده ام؛ و این یعنی لابد آن قدر جرات در خودش می دیده که مسئولیتِ پا گذاشتنِ موجودِ دیگری به این دنیا را هم قبول کند… یعنی وقتی با مامانِ مشغولِ ساختنِ من بوده اند به این چیزها هم فکر می کرده اند یا نه این برایشان وظیفه ای بوده که باید انجامش می داده اند؟

شاید فکر می کرده اند موجودی بوجود بیاورند که سال ها بعد وقتی جلویِ چشم شان رژه می رود به یادشان بیاورد که به هم پیوستن شان و عشقی که به هم داشته اند آن قدرها هم بی حاصل نبوده است و قرعه به نامِ من افتاده است.

یک دیدگاه برای ”من و بابا

پاسخی بگذارید

