بیداری

خواب دیدم که یک روز صبح به جای این آسایشگاهِ لعنتی با تخت‏های فلزی، کمدهای ایستاده و پتوهایِ قهوه‏ای رنگش در اتاقِ سبز رنگی بیدار شدم که تمامِ دیوارهایش را پیچکِ سبز رنگی پوشانده بود، تو جلویِ تنها پنجره‏ی اتاق و پشت به من ایستاده بودی و انگار منتظر بودی که من بیدار بشوم… دلم می‏خواست بلند بشوم، دستت را بگیرم و با هم تمامِ سوراخ سمبه‏هایِ خانه را یکی یکی کشف کنیم، بعد بین خودمان تقسیم‏شان کنیم… این گوشه مالِ من که آفتاب‏گیر است… آن گوشه مالِ تو که خنک است و کمی هم تاریک… این یکی گوشه را می‏گذاریم برایِ آخر شب‏ها که بساطِ چای و شیرینی و کتابخوانی‏مان به راه است… اما انگار توانِ این که از جایم بلند بشوم را نداشتم… تویِ خواب دوباره خوابم برد، با خودم گفتم اگر یک بارِ دیگر بیدار بشوم حتما از جایم بلند می‏شوم و تو را از پشت می‏بوسم و غافلگیرت می‏کنم…

یک بارِ دیگر، شاید صبحِ روز بعد…

پاسخی بگذارید

