به شاهراه حقیقت گذر توانی کرد…

من شبیهِ همان آدمِ فرعیِ فیلم‏ها و سریال‏هایِ تلویزیونی‏ام که هر از گاهی از گوشه و کنارِ دوربین رد می‏شود، شاید دیالوگی هم بگوید اما منفعل است، بودن و نبودن‏اش هیچ تاثیری تویِ اصلِ داستان ندارد.
من آدمِ اصلیِ ماجراهایِ این اطراف نیستم، فقط دوست دارم آن آدمِ اول باشم. آدم‏هایِ این اطراف من را تویِ بازیِ اصلیِ خودشان راه نمی‏دهند، من برایشان هستم که باشم.
این را اتفاقا من خوب می‏فهمم، اما هنوز بلد نیستم که خودم را به بی‏خیالی بزنم، بلد نیستم یک‏طوری به خودم بقبولانم که سر تا ته این ماجرا برایِ من هیچ اهمیتی ندارد، بلد نیستم به وسوسه‏ی بودن درست وسطِ ماجراهایِ شما غلبه کنم، این است که هر از گاهی خودم را به زور هم که شده وسطِ ماجراها می‏اندازم و بعد تازه می‏فهمم چه خبطی کرده‏ام، شما من را اصل نمی‏دانید، اصل برای‏تان کَسِ دیگری است، من به گردِ پایِ آن آدمِ اول هم نمی‏رسم.
شما این را به حسابِ هرچیزِ دیگری که می‏خواهید بگذارید.

یک دیدگاه برای ”به شاهراه حقیقت گذر توانی کرد…

  1. من خودم کلا آدم بد عنقیم و صد درصد-نیگا!صد درصد نه نو و نه درصد ادعا می کنم که می فهمم چی میگید ومیزارم به حسابل رابطه ی ضعیف من و شا با اطرافیان

  2. اکثرِ ما آدمها همین حس رو نسبت به خودمون داریم، آدمهای حاشیه، نه مرکزی…
    فکر می کنم خیلی تنها نیستی توی این حس.

پاسخی بگذارید

