مرخصی

اهالی محترمِ وبلاگستان فارسی؛

اینجانب مسعود میم، دارنده وبلاگ تجربه‏های آزاد به علتِ مشغولیتِ زیاد به امور مربوط به پایان نامه حداقل تا یک ماهِ آینده قادر به نوشتن در این وبلاگ نیستم، بنابراین تقاضایِ مرخصیِ موقت از به روز کردنِ وبلاگ تجربه های آزاد را دارم. بدیهی است بعد از تاریخِ فوق وبلاگ به شیوه‏ی گذشته به روز خواهد شد.

پیشاپیش از همکاریِ شما سپاسگذارم.

یک دیدگاه برای ”مرخصی

  1. جناب آقاي مسعود جان ميم اينجانب موافقت مي كنم كه اين وبلاگ وزين رو هرهفته بروز كنيد نه هر روز. خوبه؟ 🙂
    جداي از شوخي ممنون اينهمه احترام به خوانندگانت هستيم. موفق باشي برادر.

  2. اونوقت بهتون اضافه خدمت میخوره ها!باید بعدش لاینقطع بنویسین تا ما سرحال اولمون برگردیم…

  3. جناب آقای مسعود میم، دارنده وبلاگ تجربه های آزاد
    اگرچه فقدان یک ماهه یکی از نیروهای فعال وبلاگستان خسارات قابل توجهی برای این مجموعه در پی خواهد دشات اما پیشرفت و ارتقای نیروهای عالیه وبلاگستان از اوجب واجبات است!
    لذا بدین وسیله موافقت خود را با مرخصی جنابعالی اعلام میدارم!
    امید است با کسب موفقیت های روز افزون در عرصه های علمی، با توان و انرژی بالاتر فعالیت خود را مجددا از سر بگیرید.
    با احترام
    سارا-با

    آاااخ! نفسم گرفت از این جور پر تکلف حرف زدن! بی خیال بابا! لا اقل یه سرپر بزن و یه رد کوچیکی از خودت بجا بگذار! نوشتن از حال و روزگار ایام پایان نامه هم بدی چیزی نیستا!

  4. حالا بیا و هر دو سه روز درمورد حال واحوال پایانامه نویسی و دفاع و… بنویس. خب واسه بعضی ها مثل من، پیش آگهی خوبی می شه!
    اگر هم این کار رو نکنی، قابل درکه!!!

  5. اين چه مرخصي گرفتنيه؟!!!!!!!!!!!ببخشيدها ولي همش همين جايين كه برادر من!!!!!!!!!!هي من ميام يه سر ميزنم جديد ميبينم…اخه اين ديدگاه ها هم جالبه…

  6. پایان نامه ی من یک سال طول کشیده بود و چند روز پیش بلعخره دفاع کردم. خیلی به خاطرش اذیت شدم و در به دری کشیدم. اما تموم شد. تا به زمانش نزدیک بشی یهو می بینی تموم می شه و اینجور وقتا آدم قوی هم می شه. اما کلا الان احساسم مثل کسیه که یک سال حامله بوده اما بچه ای که زاییده یه موجود عجیب غریبه که فقط شبیه آدمه. یعنی بعدش اون احساس شعف و راحتی و لذت بهم دست نداد. همه ی اینها رو گفتم تا بگم نگران نباش. بلعخره می گذره و اگه خودت احساس می کنی کارت آبرومنده هیچ مشکلی نخواهی داشت. امیدوارم موفق باشی.

پاسخی بگذارید

