من باب ارتباط شتر و پنبه دانه

از آن وقت‏هایی است که نشسته‏ام به خیالبافی کردن که یک ماه دیگر دفاع کنم -از اول دی تا الان قرار شده من یک ماهِ دیگر دفاع کنم- و بعد دیگر هیچ مسئولیتی قبول نکنم، هیچ سنگِ بزرگی برندارم، فقط و فقط علافی کنم، خیابان‏هایِ همین تهرانِ خودمان را سر تا ته پیاده گز کنم و تویِ همین راه رفتن هایی که تمامی هم ندارند قصه بنویسم.

یک دیدگاه برای ”من باب ارتباط شتر و پنبه دانه

  1. میاد اون روز ، تا چشم به هم بزنی میاد اون روز ،تموم میشه همه این استرس هایی که کشیدی وایشالا با دلی خوش لذتش رو هم می چشی .
    همینطور میاد اون روزی که بگی یادش بخیر چه روزای خوبی بود اون روزا !
    علافی هم 10 روزش ، یک ماهش و نهایتش 1 سالش خوبه اما زود افسردگی میاره و مچاله می کنه آدمو !

  2. من هفته ی دیگه زمان دفاعم هست و بلعخره تصمیم گرفتم این پرونده یا خوره ی مغز رو ببندم و هزار تا نقشه کشیدم واسه هفته ی بعد همین روز! امیدوارم شما هم زود راحت شید و همونطور که می خواستید از ادامه ی زمستون لذت ببرید.

پاسخی بگذارید

