گوش

– من بیرونم، به همه گفتم با تو هستم، سوتی ندی!

– دیروز منتظرت بودم نیومدی، یک زنگ به گوشیِ من بزن، فقط می‏خوام صدات رو بشنوم.

– دارم این‏جا رسما خودم رو از عشق نابود می‏کنم، صبح تا شب پیشِ هم هستیم، می‏خوام ازش خواستگاری کنم.

– بهم گفت دیگه به عنوانِ یک مرد بهم نگاه نمی‏کنه.

– تو مگه احساس نداری؟ نمی‏دونم اون موقع دروغ می‏گفت دوستم داره یا حالا داره دروغ میگه؟

– ما دعوامون شده، می‏خوام باهاش بهم بزنم، نمی‏دونم چه گُهی بخورم، نمی‏دونم.

– شماره‏ات رو می‏شناسم، سر به سرم نذار.

– تو لجنی، پستی، حالمو به هم می‏زنی، تو عمدا داری منو تحریک می‏کنی. آرزو دارم که یک روز اون‏قدر قدرت داشته باشم که اون غرورِ کذایی‏ات رو خورد کنم.

– عزیزم زنگ بزن، هر جور که تو دوست داشتی با هم حرف می‏زنیم.

– با این همه توهین و تحقیر، کاش می‏دونستم چرا هنوز این‏قدر دوستت دارم.

– اون فکر می‏کنه همه تنهاش گذاشتن.

– بیکارم، هیچ غلطی نمی‏کنم، اعصابم به هم ریخته، دیگه بدتر از این نمیشه، امروز دیگه راحت میشم.

– هوی، هوی، ادای آدمایِ خوب رو درنیار. تو به من نگو کثافت، تو به من نگو کثافت.

– مدام فکر می‏کنم واقعی نیست؟ شوخیِ، موقتیِ، زود تمام میشه، زود برمی‏گردی.

– درجه انزجارم رویِ هزاره، کاش بودی تو.

– تو فقط جسمت مریض نیست، روحت بیشتر از اون مریضه… ذاتت، ذاتت خرابه.

– آینده رو چی دیدی؟ یک روز میرسه که پشیمون میشی، مطمئن باش.

– هستم، همین جام. اما نمی‏دونم چرا همه منتظرِ من‏اند که خبری ازم بشه، اون موقع یادشون بیفته که من هم هستم.

– باید از اول شروع کنم، قبل‏اش باید تخلیه بشم، کمی زمان می‏بره.

– مطمئن باش عذاب کاری که با من کردی هیچ وقت راحتت نمی‏ذاره، پس اسمِ من همیشه یادت می‏مونه.

– خداحافظ، ولی بدون دوست داشتنِ تو رو می‏خواستم نه بیشتر، نه کمتر.

همه جا، همه جا صدایشان می‏آید.

یک دیدگاه برای ”گوش

  1. وای از این ماراتن عجیب و نفس گیر برای عشق و عشق بازی و دوست یابی و … گاهی دلم برای معصومیت های گذشتمون تنگ میشه!

پاسخی بگذارید

