نباید

نباید این طور باشد که هیچ چیزی من را به این روزهام وصل نکند، هیچ دلخوشی… مدام گیج بزنم و نفهمم دارم چه‏کار می‏کنم، که اصلا درست می‏روم یا نه. نباید این‏طور باشد که این ترس و دلهره‏ی لعنتی مدام تویِ تمامِ تنم بدود و اصلا بشود همراهِ تمامِ لحظه هام و هیچ چیزی نباشد که بهش چنگ بزنم و خودم را بالا بکشم. نباید این‏طور باشد که تو بگویی یک روز به حالی که الان داری می‏خندی و من تمامِ روزهایِ بدِ این چند ساله را یادم بیاید و به حالی که تویِ آن روزها داشتم بخندم و فکر کنم که چقدر دلخوشی‏هام کمرنگ و زودگذر بوده‏اند. نباید این‏طور باشد که من مدام به آن نخ‏های نازکی که از هر برخورد و حادثه جزئی آویزان است فکر کنم، به این‏که اگر این و آن اتفاق نیفتاده بود الان این‏جا نایستاده بودم و اصلا نفهمم که باید ادامه بدهم و بمانم یا زیر همه‏چیزِ این اطراف بزنم و بروم.

فکر کنم دارم به غر زدن، به ناله کردن عادت می‏کنم.

یک دیدگاه برای ”نباید

  1. مسعود همين فكرهاست كه جلوي جلورفتن آدم رو ميگيره . البته من هم همين طور هستم . هميشه حسرت كارهاي اشتباهم رو ميخورم كه اي كاش فلان كار رو كرده بودم يا نكرده بودم . اگه اين همه حسرت نميخوردم الان جلو تر بودم .
    بيخيال بيا وبلاگ يه عكس گذاشتم . دلت آب ميشه .

  2. نه غذا نيست.اين تيتر نوشته هاي من و يك دوسته كه وقتي يه همچين نبايدهايي داريم شروع ميكنيم به نوشتنشون…اصلا ببخشيد با اين نظرم.

  3. شانس اوردين كه از محتوا نگفتم…سيه چاله ي ابدي بود بودن…نه!!حيفه اذيتت كنم وبلاگت شده نخ نازك نامريي كه وصلم كرده به همين دور و بر…شده يكي از مهم ترين نخها.هميشه بنويسيا!!!!

  4. این چیزارو بگی بهت میخندن اخه زشتی هم عادت میشه واسه ادم ولی تو قصه ی خودت رو بکش نقاش بذار هرکی هر چی هست تو خودت باش

پاسخی بگذارید

