خُرمالو

یک دیدگاه برای ”خُرمالو

    • من هم یک زمانی وقتی می خوردم دهنم گس می‏شد ولی الان دیگه نه! نوع خوردن ام رو عوض کردم، از وسط بازش می‏کنم بعد اون گوشت داخلش رو با قاشق می‏خورم.

  1. لذتی که می بری از نوع عکس گرفتنت کاملا» معلوم است. عکسهایت با ذوق و خوش رنگ هستند…

    • من عاشق نارنجی‏ام ، یک تی شرت نارنجی داشتم هرجا می رفتم می پوشیدمش، هرکس می‏رسید می گفت به نظرت یک خورده زیادی جیغ نیست؟ آخر سر پاره شد، هنوز ننداختمش دور!

  2. منم خیلی دوست میدارم.برم بخرم اومدی بخوریم.
    کی میاااااااایییییییییی بریم آبادان.(الان اخبارمون رو مثل دفعه قبل تو گودر مینویسن)

  3. میگم … یکی از خرمالوهات انگار حالش زیاد خوب نیست!
    ولی درکل خوب ظرف و رومیزی و خرمالو رو با هم ست کردی. دارم کم کم در زمینه ی قریحه ی هنری بهت امیدوار می شم مسعود.

پاسخی بگذارید

