سفیدِ یخچالی، قرمزِ گوجه ای

می‏خواد شما ها یادتون بیاد، می خواد اصلا یادتون نیاد ولی یک زمانی بود پیکانِ قرمزِ گوجه ای سوار می‏شدیم، بعد تمامِ مدت باباهه دستش رویِ پیچِ Volume ضبط بود تا یک نفر نزدیکِ ماشین می‏شد صدا رو کم می کرد.

یک دیدگاه برای ”سفیدِ یخچالی، قرمزِ گوجه ای

  1. من يادم مياد كاملا . يادته چقدر داغون بودن بعضي هاشون ؟ مثلا آدم از گرما مي مرد ولي نميشه شيشه رو بياره پايين . يادش بخير . تو كلا هي ما رو ميبري به گذشته و ما هم هي دلمون ميخواد كلا برگرديم به دوران شيرين كودكي . حالا نوجواني هم بشه قبول ميكنيم 😉

  2. درود و احترام

    بله تازه نسل من کمیته و گشت ثارالله و جند الله وجام جهانی 86 و نمایش فیلم دونده در سینما ساحل ( صحرا) و ابراهیم تهامی جوان و آهنگ خانم معلم شهرام شب پره و خط واحد و موشک های عراقی وفیلم هندی از قطر و بحرین و … هم یادشان هست.

  3. من هنوز دستگیره ها رو چک میکنم آخه برای من هنوزهم خطر دزدیده شدن هست.اونایی که منو دیدن شهادت، میدن.

پاسخی بگذارید

