خواب هایِ دنباله دار

این اواخر هر شب خواب می بینم، صبح جز تصاویری بی هدف، گنگ و بی معنی هیچ از خوابِ دیشب‏ام یادم نمی آید. خیلی وقت ها خواب هایِ من خالی از آدم‏اند، خودم هستم و خودم که تک و تنها وسطِ یک خیابانِ بی انتها پرسه می زنم، یک وقت هایی پر از آدم‏اند، آدم هایی که تصویرِ‏شان دور و نزدیک می شود، در هم فرو می روند و من باید ازشان فرار کنم…

به خواب هام عادت کرده ام، گاهی با خودم فکر می کنم حالا که نمی شود دنیایِ بهتری ساخت، به جایِ تن دادن به افسردگی، به جایِ فکر کردن به بیهودگیِ زندگی و کیفیتِ زودگذر مسایل زمینی برایِ همیشه بخوابم و تویِ خواب هایِ خودم دنبالِ یک زندگی تازه تر بگردم.

– عنوانِ پست نام فیلمی است از پوران درخشنده

یک دیدگاه برای ”خواب هایِ دنباله دار

پاسخی بگذارید

