در یک برنامه‏ی رادیویی

– بله، از اولین شرکت کننده خواهش می کنم خودشون رو معرفی کنند…

– با تشکر از برنامه‏ی خوبِ شما، عشرت احمدی هستم…

– [با لحنِ ویژه‏ی مجریانِ صدا و سیمایی] اولین شرررررررکت کننده‏ی ما مشخص شد، خانومِ عصمت احمدی…

– نخیر، عشرت احمدی هستم…

– بله، خانومِ عفت احمدی…

– عشرت، عشرتِ احمدی هستم…

– چی؟ عزت؟؟؟

– خانومِ عزیز، عشرت؛ عین، شین، ر، ت…

– بله، بله، فکر کنم وقتِ مسابقه مون داره تموم میشه…

یک دیدگاه برای ”در یک برنامه‏ی رادیویی

  1. آقا خیلی بی ربطه به این نوشته شما ولی ما یکی از اقواممون اسم دو تا دختراش عفت و عصمته، اسم عروسشم عشرت. باور نمی کنی من چقدر با این موضوع درگیر بودم که کدوم کدومه؟ تازه 2-3 ساله فهمیدم چی به چیه. از اسم پسراشون نپرس که خیلی جالب تره!

  2. یک چیزی یادم اومد گفتم برای شما هم بگم! غروب نیمه شعبان تو تاکسی نشسته بودم. راننده رادیو را روشن کرد. مجری رادیو گفت: «خوب نیمه شعبان امسال پرشورتر از همیشه بود. ان شا الله نیمه شعبان بعدی رو با حضور خود امام زمان جشن می گیریم!» فکرش رو بکنید!…

پاسخی بگذارید

