گلِ یخ

اطرافِ سید خندان بودم، فرزانه زنگ زد. گفت: «صبح از خونه زدی بیرون خبرهات رو چک کردی…» گفتم: «نه، چه خبره باز؟» گفت: «محمد نوری هم رفت…» هیچ حرفی، هیچ کلمه ای تویِ ذهنم نیامد الا یک فکر… نفر بعدی… نفر بعدی کدام یکی است؟

دانلود آهنگِ سفر برای وطن

یک دیدگاه برای ”گلِ یخ

  1. من و فیس بوک خبر رو خوندم . ساعت حدود 11 و نیم شب بود . خیلی خیلی ناراحت شدم . صدای خیلی عجیب و محشری داشت . واقعا روحش شاد و قطعا موسیقی ما در حال حاظر کسی رو به جای ایشون نداره .
    صدایش همیشه جاودان .

  2. نفر بعدی … اصلا دوست ندارم یه لحظه بهش فکر کنم چون خیلی از آدمای بزرگ میان تو ذهنم و دلم میگیره …دلم میگیره واسه نبودن این آدمای تکرار نشدنی.

  3. «ما برای آنکه ایران خانۀ خوبان شود رنج دوران برده ایم…»

    آیا خانۀ خوبان شد؟! خوبان چه کسانی هستند، شاید در طنین صدای او گم شده اند. اما ما برای اینکه خانۀ خوبان شود باید صدها برابر بیشتر رنج ببریم.

پاسخی بگذارید

