برمی گردیم

از شمال برمی گردم. از چند روز دریا، جنگل، بی خبری، مرخصی و آزادی…

یک دیدگاه برای ”برمی گردیم

  1. واااااااااااااای مسعود خوش به حالت . حس میکنم چقدر نیاز دارم برم یه سفر طبیعی . جنگل و دریا که به آدم آرامش میده . سازم رو هم ببرم و کنار دریا یا تو جنگل بزنم. آی حال میده .

  2. سلام و خوش به حالت. دوباره می گم خوش به حالت . من اینقدر آهنگ شمال رضا یزدانی رو گوش دادم که دوستام فکر کردن یه طوریم شده !
    دلم برای ماسه های ساحلی تنگ شده خیلی زیاد. یادت بود جای من پاتو بذاری توی آب؟

    پ .ن . انشاالله همیشه به خوشی

  3. چرا من ذهنم نرفت به سمت این که بگم چه قدر خوب که رفتی و خوش به حالت و اینا؟!
    به فکرم فقط رسید که بگم چه قدر می شه فهمید ازین عکس که وقتی نزدیک غروب داری بر می گردی دلت می گیره و نمی خوای برگردی…
    (البته نمی دونم که این نزدیک غروبه یا کمی بعد از طلوعه، حالا که خوب نیگاش می کنم.)

پاسخی بگذارید

