دوباره … دوباره

وردپرس را خدا به آغوشِ ما بازگرداند یا لعن و نفرین و نذر و نیازِ رفقا کارساز شد؟

یک دیدگاه برای ”دوباره … دوباره

  1. خب نمیدونم وقتی اینجارو یا حالا هرجارو میخونم باید مثلا چه کامنتی بزارم.برای همین ترجیح میدم خوانندهی صامت باشم.به هر حال خواستم بگم من خوانندهی ثابت اینجام. حتی از خودتونم بیشتر اینجا میام. صامت و ثابت!!!

  2. من مطمئن بودم که به آغوشتان باز خواهد گشت.مثل همان وقتی که بلاگر طفلی ما این طوری شد. من هم هی می گفتم« بمیرین الهی». نه کمتر، نه بیشتر.یا دیگه اگر خیلی شورش می کردم می شد«عوضی ها».و خب دیدین که تاثیر هم داشت و بلاگر ما از بند ظلم و جور رها گشت.و به عنوان یک وظیفه ی انسان دوستانه برای شماها هم همین ها را با حرص و عصبانیت گفتم.که این بار هم نتیجه داد و طفلی شما هم آزاد گشت.
    گفتم کامل بگم که بدونید دقیقن چه جوری آزاد گشت.

  3. بدون هیچ دلیل خاصی من ایتجا رو بیشتر از وبلاگ بلاگفات دوست دارم و خیلی خیلی خوشحالم که رفع فیل تر شد 🙂

پاسخی بگذارید

