بنویسیم خرداد، بخوانیم …

راستش را بگویم؛ از یک جایی به بعد یعنی دقیقا از دوم خرداد هفتاد و شش، وقتی پرسیده اند: «واقعا خردادی هستی؟ کدوم روز؟» و گفته ام: «دوم، دوم خرداد…» یک حالِ خوبی داشته ام. حالا وقتی می خواهم بگویم دوم خرداد، انگشت هایم را بالا می آورم، انگشتِ اشاره و انگشتِ میانی با هم یک وی می سازند، دلم غنج می رود، آن لحظه احتمالا بهترینِ حال را دارم.

اگر اسمش خودشیفتگی یا هر چیزِ دیگری است، برایِ من فقط یک حسِ خوب است بابتِ متولد شدن در این خردادِ پر حادثه…

یک دیدگاه برای ”بنویسیم خرداد، بخوانیم …

  1. مسعود جان تولدت مبارررررررررررررک . شاد باشی و پیروز .
    امیدوارم یه روزی تو همین تاریخ اون علامت وی تبدیل به حقیقت بشه .

  2. تولد را چطوری تبریک میشود گفت که فقط نگفته باشی:تولدت مبارک مسعود!
    یک جوری که کلیشه نباشد…یک جوری که تو هم مجبور نباشی جواب همیشگی را بدهی…ممنون از لطف شما
    چند سالت میشود اصلا؟امروز بیست و ؟ تا کبریت آتش کن و بعد از اینکه خوب نگاهشان کردی،فوت کن.بعد چوب کبریتهای سوخته را تا ابد یکجا نگه دار.
    .
    .
    تولدت مبارک مسعود، با آرزوهای خوب
    امضا: خاطره
    (نیم خط سابق )

    • چند سال؟ مگر مهم اند سال های الان که دیگر هیچ کدام سال نیستند، همان بیست و چند…
      این بار من چطور تشکر کنم از مهربانی شما که کلیشه ای نباشد؟؟؟ چه خوب که حالا خاطره هستید و دیگر نیم خط نیستید… به امید یک روز که همه مان دور بزرگ ترین کیک دنیا حلقه بزنیم و آن وقت شادی مان پایدار باشد.

  3. «چه طور می شود سالی نو را با دردهای کهنه و تکرار شدنی تبریک گفت؟
    این طور لابد….
    تولدت مبارک «*

    * نوشته شده روی یک کارت پستال برای تبریک سال نو

  4. سلام به مسعود عزیز…..تولد مبارک دوست خوبم…شاد باشی…امیدوارم پایان نامت رو بتونی تو این سال به بهترین شکل دفاع کنی…
    …همه امید داریم…امید به روزهای بهتر….به روز تولدت حسودیم شد…..

  5. س.ل.ا.م .
    ت.و.ل.د.ت.م.ب.ا.ر.ک.ت.و.ل.د.ت.م.ب.ا.ر.ک.ت.و.ل.د.ت.م.ب.ا.ر.ک.ت.و.ل.د.ت.م.ب.ا.ر.ک.ت.و.ل.د.ت.م.ب.ا.ر.ک.ت.و.ل.د.ت.م.ب.ا.ر.ک.ت.و.ل.د.ت.م.ب.ا.ر.ک.ت.و.ل.د.ت.م.ب.ا.ر.ک.ت.و.ل.د.ت.م.ب.ا.ر.ک.ت.و.ل.د.ت.م.ب.ا.ر.ک.ت.و.ل.د.ت.م.ب.ا.ر.ک.ت.و.ل.د.ت.م.ب.ا.ر.ک.ت.و.ل.د.ت.م.ب.ا.ر.ک

    ا.ی.ن.م ی.ه ج.و.ر ت.ب.ر.ی.ک.ه ب.ر.ا.ی آ.د.م.ی ک.ه ت.و.ی ی.ه ر.و.ز ِ خ.ا.ص ب.ه د.ن.ی.ا ا.و.م.د.ه
    م.و.ف.ق ب.ا.ش.ی

  6. تولدت مبارك.من يك پستي نوشتم يه جاهاييش شبيه هميني كه تو نوشتي و البته از لحاظ زماني بعد ازتو.اينو نخونده بودم.خلاصه هم تبريك هم اينكه گفتم از خودم دفاع كرده باشم بذار به همزماني!

پاسخی بگذارید

