بدم می آید…

شاخه هایِ گلِ مصنوعی، هلیم، مامِ NIVEA، ساندویچِ هایدا، علی دایی، تئاتر هایِ پری صابری، مایه ی ماکارونی، سکوت پشتِ خطِ تلفن، آدم هایی که زیادی اظهارِ فضل می کنند، وبلاگ هایی که زمینه ی سیاه دارند، فیلم هایِ نیکی کریمی، گوینده هایِ خبر تلویزیون، هر نوعِ موسیقی پر سر و صدایی که اسمِ خواننده اش یک چیزی تو مایه هایِ شراره و سوزان باشد، ویدئو هایِ کوجی زادوری، کتلت، فیلم هایِ ایرج قادری، ظروفِ یک بار مصرف، چایِ زیادی پررنگ و زیادی شیرین، امیر قلعه نویی، روزنامه ی ایران، زیر پیراهنی مردانه ی سفید، اخراجی ها و اصولا هر چیزی که یک سرش به اخراجی ها و سازنده اش مربوط باشد، صفحه ی حوادثِ روزنامه ها، کافه پیانو و اصولا هر چیزی که کافه پیانو را به یادم بیاورد، اتاقِ بدونِ پنجره، کتاب هایِ مارگریت دوراس، بادِ مستقیمِ کولر، شکلاتِ Bounty، داستان هایِ سیدنی شلدون، پیتزا ساعتی، هر کتابی که اسمش یک چیزی تو مایه هایِ چطور قورباغه و هزار تا چیز دیگر را با هم قورت بدهیم و هم چنان بخندیم باشد، سینما سپیده، آب پرتقال، یکی از دختر هایِ کلاسِ اقتصاد کلان و …

یک دیدگاه برای ”بدم می آید…

  1. وای از این کافه پیانو و نویسنده اش…و اخراجی ها و سازنده اش…و وبلاگ هایی که زمینه سیاه دارند

  2. dafeye awal khosham umad o khandidam. dobare khundam baziasho dasht khosham nemiumad.bishtar ke deghat kardam didam baziash kheyli gheyre manteghiye vali baziasho kheyli payatam, thank u

    • حالا کدوم هاش غیر منطقیه و چرا؟
      این رو هم در نظر بگیرید که این فقط یک بازیه که شاید نشه واسش منطق خاصی قایل شد.

  3. یادش بخیر …. مانیفست برکه دوبووار

    اولین خوشم می آد ت چی می تونه باشه؟
    ستاره های آبی سینماآزادی؟
    چیکن برگر توژِی؟
    شهر کتاب ونک؟
    خودکار لکسی؟
    گم شدن تو هزار پیچ گردنه ی حیران؟
    خیره شدن به غروب های کارون یا خزر؟
    بیدار شدن تو هتل فجر؟
    سق زدن هی تیکه لواشک همیجوری که داری شیب تند درکه رو پاییم می آی؟
    بندری گوش دادن تو جاده آبادان؟
    خمیر دندون آکوا فرش؟
    شیر شکلات کافه فرانسه تو یه روز برفی؟
    کرم موی سینیره؟
    صدای زنگ اس ام اس؟
    —-
    دلم وبلاگ قدیمی م رو می خواد مسعود…مثل مادر بچه مرده دلم زار می خواد واسه وبلاگی که دفن شد تو تاریخ وبلاگ نگاری ( مسخره ست نه؟!)

    • یادته برکه دوبووار قدیم رو؟ ببین چند سال گذشته که حالا یک بخشی از وبلاگستان هم می تونه به تاریخ بپیونده!

  4. ببخشید ولی کلی خندیدم . مخصوصاً اون مورد آخر :-()
    من هم بگم از چي بدم میاد . تا آخرهاي پارسال، هیچ چیزي نبود . ولی از اون به بعد، از دانشگاه آزاد و هر چیزی که بهش مربوط میشه . ایضاً از قورباغه و موارد مربوط به قورت دادنش .
    در ضمن «حلیم» نه «هلیم» مسعود !!در مورد علی دایی هم موافقم . مخصوصاً بعد از برنامه 90. سانویچ هایدا رو هم هستم خيلی سُسیه . عاشق حلیم هستم . فکر کن… با خامه و کمی شکر وااااای . دلم خواست . من جدیداً از یه چیز دیگه ای هم بدم اومده : قطار شش تخته .

  5. «فارسي 1″رو نميخواي توش جا بدي؟؟؟!
    ليستت خيلي باحال بود وسطاش فهميدم كه از » بدت ميادها»ست!!!

    • خیلی وقته فارسی 1 ندیدم ولی اون وقتا که می دیدم بیشتر از این که ازش بدم بیاد به خنده ام می انداخت… بیشتر از این که از فارسی 1 بدم بیاد از مخاطباش بدم میاد.

  6. manam vaghti harazgahi miram pishe mamanam baham farsi1 mibinim .ke baes mishe meyl be ye chizaim erza beshe.masalan meyl be sathi negarim.gheyre manteghia ro ham nemigm chon kollan azat khosham miad

  7. نه مسعود…دلت می آد….مخاطب های فارسی وان خیلی هاشون نا دانسته می شنن و کیف می کنن…همسفر نمایشگاه مون خیلی طرفدارشه ..ولی انقدر که من براش گفتم داره تعدیل می کنه نظرشو……

    • آره، اتفاقا فارسی 1 بد کاری نمی کنه، داره یک مخاطب میانه رو تغذیه می کنه، مخاطبی که خوراکی رو که باید پیدا نمی کنه و فارسی 1 خوراکی رو که باید به مخاطبش می رسونه…

  8. تقریبا با همه موافقم مخصوصا با گوینده های تلویزیون . من که وقتی گوینده یا گزارشگر تلویزیون وطنی رو ببینم از اول تا آخر جسارتا فحش میدم . خیلی غیر قابل تحمل هستن .
    میگم یه پست بذار ببینیم از چی خوشت میاد ؟

  9. با حال بود کارت. اولش فکر کردم چقدر زیاده! اما خوب که فک کردم مال خودم بیشتر نشه کمتر نمیشه. منم به فک افتادم یه لیست مشابه تهیه کنم. اما نمیشه واسه این چیزا منطق خاصی گذاشت منطقی اگرم باشه منطق ذهنی طرفه.

  10. سلام منم با علی دایی و قورباغه موافقم…به نظرم بهتره بدم می آداتو گسترش بدی…به نظرم اصلا»جالب میشه آدم یه کتاب راجع به بدم میآداش بنویسه….کلا»جالب بود.

  11. از آنجا که من مثل آدمهای جا مونده از قافله دارم پست های قبلیت رو می خونم و در کمال آرامش کامنت می ذارم!! باید بگم این بخش مسعود به روایت مسعود رو خیلی پسندیدم. نمی دونم رشته تحصیلیت چیه ولی یا از طریق رشته ات یا با مطالعاتی که داری راجع به روانشناسی مطالب خوبی می دونی. تجلیش رو می شه توی این بخش از وبلاگت دید.

  12. بر اساس فرهنگ لغت معین «هلیم» و «حلیم» هر دو درست است. البته حلیم به معنای بردبار هم هست.

  13. در مورد زیر بیراهن مردانه سفید وکتابهای دوراس بات موافق نیستم . من اگه بودم شخص دوراسو تو لیست (میترسم)هام میذاشتم

پاسخی بگذارید

