این همه شوریده سری

1. اشکال دارد اگر ته این سالِ بد، بعدِ این همه خستگی و ناامیدی من دلم شادیِ اساسی بخواهد؟

شادیِ دسته جمعی می خواهم، خندیدن، قهقهه زدن، موسیقیِ شاد، دور هم جمع شدن، رقصیدن.

2. این اضطرابِ لعنتی اجازه نمی ده که تویِ رخوت و شلوغیِ روزایِ آخرِ اسفند گم بشم، دلم آفتابِ داغ می خواد، دراز کشین تویِ هرمِ آفتاب رویِ شن هایِ داغ. دلم امنیت می خواد، آرامش، عشق…

3. می آیید با هم بریم بالایِ یک بلندی بایستیم فریاد بزنیم: «دیگه بسه، گورت رو گم کن سالِ مزخرف…» یا نه، بهتره بیشتر از این عصبانی و جری ترش نکنیم. آروم و بی سر و صدا سرمون به کار خودمون گرم باشه، بگذاریم اون هم با این شتابِ فزاینده ای که داره، خودش آروم و بی صدا راهش رو بکشه و بره؟ اصلا از کجا معلوم که اون بعدی که داره میاد روزگارمون رو سیاه تر نکنه؟ هان؟

یک دیدگاه برای ”این همه شوریده سری

  1. همین انتظار کشیدنه کارو خراب می کنه. باید گذاشت زمان بگذره. خوب یا بدش تو لحظه حلول مشخص می شه. همین روزهار و بچسب. حتی به فردا هم کاری نداشته باش.

    می دونم گفتنش آسونه ولی تو لحظه های سخت انجام دادنش تقریبا غیر ممکن. ولی همیشه یه راهی یه کورسویی واسه امیدواری واسه دلخوشی هست.

  2. 1-نه چه اشكالي داره….و به قول بعضي ها خوشا به معرفتت كه شادي را دسته جمعي آرزو كردي…دوستان و ديگراني كه دلشان از همين شادي مي خواهد را فراموش نكردي…خوشا به غيرتت پسر 🙂
    2-دلم يك سفر مي خواد به معتدل ترين جاي دنيا…نه گرما و آفتاب داغ..نه برف و يخ و سوز و سرما…
    3-سال مزخرفي بود برام…بدتر از سال پيش…وقتي چيزي پيشرفت نكرد و يه اضطراب جديد هم بهش اضافه كرد…حالا…

    4-به فكر سفره ي هفت سين افتادين؟
    5-منتظر بسته ي پيشنهادي هستيم ها
    6-كتاب خرديدم..يه كتاب شعر زيبا از سيد علي صالحي و يه مجموعه داستان از جروم ديويد
    دعای زنی در راه که تنها میرفت از سيدعلي.
    این ساندویچ مایونز ندارد
    هنوز چند برگي بيشتر نرفتم..

    شادزي دوست!

  3. آفتاب داغ ؟ بی زحمت این آخر سالی یه سر بیا اهواز تا ببینی که چه ؟آفتابی اینجاست ! انگار که نه انگار زمستونه . با این گرمایی که از الان شروع شده خدا تابستون رو ختم به خیر کنه واسمون

  4. واقعا امیدوارم زودتر تموم بشه حتی اگه 89 بدتر باشه . سال بدی بود . من هم دلم واسه یه شادی و خنده از ته دل لک زده . و بسیار بسیار خسته هستم .

پاسخی بگذارید

