How are you doing

فضولی نباشه؛ کنجکاوم بدونم همین الان، قبل از این که بیاید وبگردی داشتید چه می کردید؟

یک دیدگاه برای ”How are you doing

  1. مطلقاً فضولی نیست . کنجکاوی محضه لابد !!!!!!
    ما داشتیم برای استاد راهنمامون ایمیل میفرستادیم . قبلش هم داشتیم به سرعت نور توی خیابونها می دویدیم که به استادمون برسیم . قبلش هم … اینش دیگه خصوصیه !

    and we are fine,ok,nice,better than ever

  2. فضولی که مسلمن هس:ی اما مامانه نیس و با توجه به اینکه روده بزرگه داره روده کوچیکه رو میخوره،در حال طبخ غدا میبودم B-)

  3. داشتم ناهار می خوردم 🙂
    مامانت خونه اس ؟! اگه خونه نیست بگم چی می خوردم که دلت بسوزه :دی

  4. من صبح تو حموم داشتم فکر میکردم،من که همیشه تو رو میخونم،بیام و از این پس همیشه برات نظر هم بذارم

  5. از قبل و قبل ترش بگم؟ قبلش كه خواب بودم.قبل ترش آشپزي مي كردم و كنسرت زيباي a-ha رو ميديدم وااااااااي بچه كه بودم بسيار گوش مي دادمش…از اين بابت جاي دوستان خالي.قبل تر ترش هم نصايح مي كردم به دوستم كه قراره امروز بله برونش باشه 🙂

  6. امشده = شب شده
    نمی دونم چرا اینقدر در ثبت کردن کامنت عجولم ، شما به بزرگواری خودت ببخشی دایی جان وبلاگی :*

  7. قبل از وب گردی من یه چای حسابی درست کردم و با خرما آوردم که حین خوندن کتاب و وب گردی بخورم . بفرما چای . 😉
    مسعود بابا دلمون برات تنگ شده . بیا یه کم دورهم باشیم دلمون واشه .

  8. بازتاب: how are you doing « دست نوشته های خیال

  9. با درو فروان ..واقعاً داشتم جواب نظر شما را میدادم که کلی هم وقت ازم گرفت و لی با اینحال احساس خوبی دارم…شاد باشید… ایده نویی بود.

پاسخی بگذارید

