چند تکه از کودکیِ من یا ای هفت سالگی

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

پی نوشت: این یکی از آن پست هایی بود که در جریانِ انتقال از بلاگفا به وردپرس منتقل نشده بود. درست که از آن روز به بعد این تکه ها یک گوشه ی انباری جا خوش کرده اند، اما آدم تکه هایِ کودکی اش را گم نمی کند که، هر از گاهی تکرارشان هم می کند. گفتم شاید بد نباشد این جا هم تکرارش کنم.

یک دیدگاه برای ”چند تکه از کودکیِ من یا ای هفت سالگی

  1. از بچگي فرهيخته بودي ها!جالبه همشونو هم نگه داشتي.اون نوارها خيلي جالبن.فكر كنم مال دوره ي نوجوانيت باشن.نگو كه از 7 سالگي فرهاد گوش ميدادي!!!!O:

  2. احیانا هفت سالگی چند سالت بوده؟
    یکی کله کچل الفی الفی من رو کشت یکی اون دفتر توی عکس 6 که گربه روش داره:) من تقریبا عاشقش بودم تازه مال من چشمش برجسته بود رسما براش میمردم:)

  3. کودکی ِ تو اصلاً به چشمم نیومد . می دونی چرا ؟ چون هیچ کدوم از عکسها باز نشد !
    وقتی عکس آپلود می کنید به دایال آپی ها هم بیندیشید .
    ولی می تونم حدس بزنم که توی یکی از عکسها ، پر از کیهان بچه ها باشه . این کیهان بچه ها ، تمام دوران دبستان ما رو ساخت . سکان پنج درجه به چپ …

  4. فکر می کنم این عکسها رو دیده بودم. قبلا این پست و دیده بودم.
    آره واقعا بعد از تو هر چه رفت در انبوهی از جنون و جهالت رفت.

  5. واي من عاشق اين كتاباي بچگي ام …..
    پرازحس وخاطره ناگفتني بچگي….
    منم اينا رو دارم و خوندم…دلم براي دوباره خوندنشون تنگ شده!!!!!!!

  6. من هم چند وقت پیش
    موقع اسباب کشی مرور کردم تکه هایم را
    اگر چه تلخ
    ای هفت سالگی

    ای لحظه ی شگفت عزیمت

    بعد از تو هر چه رفت، در انبوهی از جنون و جهالت رفت.

    بعد از تو پنجره که رابطه یی بود سخت زنده و روشن

    میان ما و پرنده

    میان ما و نسیم

    شکست

    شکست

    شکست.

    بعد از تو آن عروسک خاکی

    که هیچ چیز نمی گفت، هیچ چیز به جز آب ، آب ، آب

    در آب غرق شد.

    بعد از تو ما صدای زنجره ها را کشتیم

    و به صدای زنگ، که از روی حرف های الفبا بر می خاست

    و به صدای سوت کارخانه های اسلحه سازی، دل بستیم.

    بعد از تو که جای بازی مان زیر میز بود

    از زیر میزها به پشت میزها

    و از پشت میزها به روی میزها رسیدیم

    و روی میزها بازی کردیم

    و باختیم، رنگ تو را باختیم ای هفت سالگی!

    ……

پاسخی بگذارید

