گلِ من

در میان طوفان، هم پیمان با قایقران ها؛
گذشته از جان، باید بگذشت از طوفان ها.
به نیمه شب ها، دارم با یارم پیمان ها؛
که برفروزم آتش ها در کوهستان ها.
شب سیه،
سفر کنم.
ز تیره ره، گذر کنم.
نگه کن ای گل من.
سرشک غم به دامن،
برای من میفشان.

– بخشی از ترانه ی مرا ببوس از حیدر رقابی+ دانلود آهنگ با صدایِ حسن گل نراقی

عکس از این جا

یک دیدگاه برای ”گلِ من

  1. اولا کیمیا جون برداشتت زیادی خوشبینانه و سطحی نگرانه ست عزیزم .
    یه کم بیتر دقت کنیم دارن … . (به علت رعایت شئونات اسلامی نقطه چین گذاشتم.)
    ترانه مرا ببوس واقعا محشره . فقط با صدای گل نراقی .

  2. مینا جون . عزیز من . کسی که خودش اشاره کنه که داره یه برداشت سحطی می کنه ، آدم بسیار بسیاااار عمیقی هست . 😉
    مطمئناً اگر اصلاً دقت نکنیم هم دارن … (همون که تو نگفتی)
    باز اینجا شد چَت روووم . ما رفتیم …

  3. خوب میشد سانسورش نمکردی!!!
    این عکس دو دیدگاهه :
    اول اینکه لیلی فرهاد و پل و نردبان آرزوهاش کرده!
    دوم اینکه لیلی حاظره برای رسیدن به فرهاد از همه چیز صرف نظر کنه.
    از من اگه بپرسی دومی رو قبول میکنم با این که بهش زیاد اعتقاد ندارم،ولی چه کنیم که راهی جز قبول کردنش نداریم!!!
    خیلی وقته بهم سر نمیزنی؟ بیا منتظرتم

پاسخی بگذارید

