بچه ی آدم

… چقدر زیباست که زن و مردی همدیگر را با جان و تن دوست بدارند و با هم انسانی خلق کنند که همیشه جلوی چشمانشان باشد و آن موجود همیشه به یادشان بیندازد که آن دو و تا چه حد به هم پیوسته بوده اند و عشق آنها بی حاصل نبوده که هیچ، بلکه عشقِ آن دو تن، خالقِ تنی دیگر، سومین تن باشد که از گوشت و خونِ مامان و عشقِ بابا تغذیه کند و سرانجام بعد از چهل هفته به استقبالِ جهان بیاید.*

* شالی به درازای جاده ابریشم- مهستی شاهرخی

یک دیدگاه برای ”بچه ی آدم

  1. تا سه نشه بازي نشه. انگار کامنت ها رو هم بايد پاکنويس چکنويس کرد. دوبار قبلي وقتي سند نشد. برات نوشته بودم
    کوفت بگري مسعود. خودت بشين کتابهاي خوشمزه بخون اونوقت من اينجا عذاب خوندن ناکاتا رو بکشم. حتي مينو که از من کتابخون تر و صبورتره مي گه بيشتر از 20 صفحه نتونسته بخونه. فکر کن!!!!!!!!!!!!1 حالا من با يه ذره ته مايه هاي مازوخيستي دارم به زحمت مي خونمش. هر چند اعتراف مي کنم که واقعا سينمايي نوشته . هنوز داره رو سرم بارون زالو مي ريزه.

  2. آخه مگه اینجا چه خبره یه موجود بیچاره رو به استقبال این جهان بیاریم مسعود جون ؟
    اگه بچه واقعا حاصل عشق بود و با فکر و برنامه میومد و توی یه شرایط درست و حسابی باز یه حرفی . ولی حساب تو این مملکت که خودمون هم زیادی هستیم یکی دیگه اضافه بشه . خب بزرگ بشه یقمون رو میگیره که باباجون بیکار بودین مگه .
    تازه اینجا بچه دار شدن یه وظیفه شده .

    • آره… تا حدی درست میگی. توی این شرایط اکثرا فقط دارم روزمره زندگی می کنیم و هیچ برنامه و هدف بلند مدتی نداریم.

پاسخی بگذارید

