آلترناتیو

پس باید قبول کنید که جناب عالی و جناب آقای کروبی تبدیل به مانعی برای اصلاحات مورد نظر خودتان و بسیاری از دلسوزان انقلاب اسلامی شده اید . اینجانب حدس قوی دارم که اگر رهبر گرانقدر انقلاب خیالشان از ناحیه شما دو بزرگوار راحت شود به سراغ خودکامگی ها و لجاجهای بزرگوار سوم یعنی رئیس جمهور محترم و خطاهای برخی افراطی های مدعی اصولگرایی خواهند رفت . لااقل چندماهی امتحان کنید ، اگر این گونه نبود به راه خود که آن را بی نتیجه و مضر می دانم ادامه دهید .

+ نامه علی مطهری به میر حسین موسوی

پی نوشت: این قسمت از نامه را به عقیده ی من هم می توان یک هشدار در نظر گرفت، هم نشانه ای بر این که مذاکرات هم چنان می تواند ادامه داشته باشد.

یک دیدگاه برای ”آلترناتیو

  1. ببخشيدا ولي علي مطهري … کرد. دقيقا به همين غرظت که بايد با ق نوشته شد. … از اسم باباش داره استفاده مي کنه هر جا بادش خنک تر اونوري مي چرخه. يه کي نيست بش بگه … حقوق وکالتت رو بگير بذار روح پدرت آرم باشه.
    پ.ن: من مطهري رو مطالعه نکردم. ولي مطمئنم اين پسر نخونده هيچ شباهتي به پدرش نداره. خودش هم نفت مي ريزه هم باد مي ده آتيشو هم ادعاي ميانجگري ش مي شه. مسعود من اعصاب ندارما مي آم … مي دم به شون. سياسي ننويس.

  2. ….فکر میکنید مطهری بزرگ چی بود که حالا این کوچیکه چی کار میخواد بکنه…..
    من مطهری رو مطالعه کردم…حجاب…نقد مارکسیسم…اخلاق اسلامی…و ….
    شاید دو تا حرف حساب زده باشه…ولی ریشه های اشتبداد و دموکراسی ستیزی توی افکارش بهشدت به چشم میخوره…..اشتباه نکنید…اتفاقا این بچه حلال زادست….پدرشه در غالب یک فرد تحصیل کرده آکادمیک……
    توی اسن شرایط…اصلا نباید آدم عقلش رو بده دست اینا….همه به فکر منافع خودشون هستن…راه صحیح اون چیزیه که دلت میگه…آزادی.

  3. با نظر اسماعیل موافقم . کسانی که تفکری بر اساس یک ایدئولوژی خاص دارند قابل اعتماد نیستند … اصلاح طلب و تندرو و … به نظر من حرف … .

پاسخی بگذارید

