… و ابلهان هر دو خاموش به

1. تا عصر زمزمه می کردم: « آدم از دستِ خودش خسته میشه، با لبایِ بسته فریاد می کشه.»

2. شب بلند شدیم رفتیم کنتاکی بال که از قرار به آدم بااااااال میده.

3. حالا نشسته ام «کسی از گربه های ایرانی خبر نداره؟» را ببینم. چشمم آب نمی خورد تا آخرش دوام بیاورم.

4. خبری از پخشِ این برنامه ی هفت که قرار است نود سینمایی باشد ندارید؟ اعتماد که خبر داده بود قرار است از امشب پخش اش از شبکه ی سه شروع بشود. حیفِ وقتی که منتظر نشستم و این کانال ها را یکی یکی عوض کردم، حیف. آخرش هم طاقت نیاوردم و خاموشش کردم.

5. این پلکِ چشمِ راست ام از دیروز تا حالا می پرد، نمی دونم چرا؟ فقط می پرد.

یک دیدگاه برای ”… و ابلهان هر دو خاموش به

  1. در مورد 3 كه توي يكي از اين شبكه هاي اجنبي فارسي زبان كلي تعريف تمجيد شنيدم ولي نديدمش.بايد داون لود كنم ببينم.در مورد 5 هم احتمالا ميايد كسي به مهماني…!

  2. اِوااا ! چشم حسودا کور ! کی گفته من رژیم دارم ؟ من گفتم تا 2 هفته هیچی نمی خورم و هر شب 20 کیلومتر میدوم . همین . حالا کی گفته رژیم دارم ؟!

  3. موافقم . بال کنتاکی واقعا به آدم بال میده . مزه KFC رو میده . یاد دبی میفتم .
    پرش چشم خیلی بده . میره رو اعصاب آدم . من بارها تجربه کردم .

  4. دقیقاً همین سؤال رو پارسال ازت پرسیدم و دقیقاً همین جواب رو دادی . و من گفتم و دوباره می گم : بعضی وقت ها مرخصی هات طولانی می شن و آدم برات نگران می شه . قبل از این غیبت های صغری و کبری ، یه خبری بده ، بعد برو .
    البته این فقط یه توصیۀ دوستانه بود D:

پاسخی بگذارید

