کتاب و چای

– هرکسی رو دوست داریم می کنیم تو قفس تا برامون آواز بخونه، در عوض کسایی که ازشون متنفریم آزادانه قارقار می کنن.

– امسال هم هیچ پیشرفتی تو صدا گذاری رعد و برق ندیدم. انشا… سال دیگه بهتر بشه.

– شیر خط خطی دیگه ما رو نخندون، تو رو وقتی با خانم شیره عشق بازی می کردی، دیدیم.

+ نقل قول ها از پرسیدن راه رو دورتر می کنه- ابوالفضل ابراهیم شاهی- نشر ماه ریز

یک دیدگاه برای ”کتاب و چای

  1. از جمله اول خیلی خوشم اومد . قبلش داشتم یه برنامه از تلویزیون نگاه میکردم که یه مردی میگفت چون زنش رو دوست داره زندانیش میکنه تو خونه و میره سر کار و تلفن رو هم میکشه . خیلی آدمها به بهانه دوست داشتن این کار رو می کنن .
    عنوان پستت هم خیلی باحاله . من موقع کتاب خوندن همیشه چایی میخورم . به قول جوونهای امروزی خیلی فاز میده .

  2. من نمیدونم تو و هومن این همه لیوان به چه دردتون میخوره ؟ پیشنهاد میکنم یه نمایشگاه راه بندازین . من هم میام . قول میدم تا آخرش وایسم . 😀

  3. مینا جون . اگه من لیوانامو در بیارم که این دوتا مجبور می شن لیوان هاشون رو غلاف کنن . 😉
    بذار من برات بگم :
    یه لیوان برای چای سبز ،
    یه لیوان برای چای لیمویی ،
    یه لیوان برای چای معمولی ،
    یه لیوان برای قهوه ،
    یه لیوان برای شیر نسکافه ،
    یه لیوانن برای نسکافه ،
    یه لیوان برای آب خوردن ،
    یه لیوان برای دکوراسیون ،
    یه لیوان برای جامدادی ،
    یه لیوان برای …

پاسخی بگذارید

