چه می کنی؟

تکفیر می کنی گلُ به جرمِ انتشار عطر!

خط می زنی فواره رو قطره به قطره، سطر، سطر!

منُ به دار می کشی، به اتهامِ یک نفس

پرنده رو پر می بُری، در این شبِ قفس قفس

دیوار می کشی هنوز بین چراغُ چشمِ من

زنجره ها رُ می کُشی از ترسِ هم صدا شدن

با سردخونه های پر، با خشمِ ما چه می کنی؟

با بغضِ زندونی شده تو این صدا چه می کنی؟

شکنجه می دی گندمُ با سایه ی داسِ غضب!

حراج می کنی تنِ مزرعه رو وجب، وجب!

لاله به حبس می بری، شب پره پرپر می کنی،

خورشید رُ می دزدیُ شب رُ مکرر می کنی

رگبار می بندی به ماه، فانوس گردن می زنی

ستاره پایین می کشی، آیینه ها رو می شکنی

با سردخونه های پُر، با خشم ما چه می کنی؟

با بغضِ زندونی شده تو این صدا چه می کنی؟

+ یغما گلرویی

یک دیدگاه برای ”چه می کنی؟

  1. وای فکر کن.من الان تو وب شما داشتم قدم میزدم و تازه رسیده بودم به ان میز غذاهای خوشمزه.
    بعد یکدفعه دلم برای وب خودم تنگ میشود و میآیم به وب خودم و میبینم شما هم یه جورایی از نوادگان رونتگن هستید و ینی یه جورایی فامیل هستیم…
    و دیگر هیچ!

پاسخی بگذارید

