دماغ ضرب در سه

برداشتن یک دختر و پسرِ جوون رو که تازه با هم ازدواج کردن آوردن توی یک برنامه ی تلویزیونی، بعد وسطِ سوال هایِ تهوع آوری مثلِ «نقشِ صداقت تویِ زندگی تون چیه؟» یا «مهریه چه تاثیری تویِ زندگی داره؟» مجری برنامه یک دفعه می پرسه: «خانوم اخلاق بهتره یا قیافه؟ مثلا اگه شوهرتون دماغ اش سه برابر الان بود باز هم انتخابش می کردید؟»

بعد هم آن چنان لبخندی میزنه و آن چنان نگاهِ فاتحانه ای به دوربین می اندازه که یعنی بامزه ترین و بهترین سوال ممکن رو پرسیدم و البته قیافه ی آقا هم موقعِ جواب دادنِ خانم دیدنی بود. تا نیم ساعت داشتم شماره ی روابط عمومی رو می گرفتم که چهار تا کلمه ی درست و حسابی نثار اون مجری کنم ولی فقط صدای بوق اشغال می آمد.

نتیجه گیری کلیشه ای اخلاقی: برنامه های صدا و سیما با این مجری های لوس با این دکورهای جلف با این همه بی سلیقگی و عوام فریبی فقط و فقط به کار ساییدن روح و روان می آید، فرهنگ سازی پیشکش…

یک دیدگاه برای ”دماغ ضرب در سه

  1. اگه تونستی خط رو آزاد کنی از طرف من هم نثار کن به تمام مجریهای تلویزیون . فرهنگ چیه بابا برنامه ها بیشتر ضد فرهنگه .

  2. 1- اینجاست که آهنگ «بی تربیت» کیوسک رو زمزمه می کنیم …
    2- خوش به حال من که اصلاً تلویزیون ایران رو نگاه نمی کنم . چی داره جز بدآموزی … ؟!

    • خوابم نمیاد داداش… بیکار هم هستم ولی حس کار دیگه ای نبود… لم داده بودم روی مبل داشتم کانال ها رو بالا و پایین می کردم و خمیازه می کشیدم.

پاسخی بگذارید

