حال و احوال

و تو! مگر نمی دانی که زندگی ما بر پایه ی سو تفاهم ها بنا شده است؟ بر پایه ی خودخواهی آدم ها؟ مگر نمی دانی دنیا بر مدار احمق هایی می چرخد که فکر می کنند مرکز دنیا ایستاده اند؟

و اگر بدانی قضاوت کردن درباره ی خوب و بد آدم ها چه مزه ای دارد، اگر بدانی حق ندادن به دیگران و مُحِق دانستن خودت چه حالی می دهد، اگر می دانستی…

یک دیدگاه برای ”حال و احوال

  1. سلام…من کسی را می شناسم که حتی جای خدا تصمیم میگیرد کسی را می فرستد جهنم و آن یکی را به بهشت.
    اوی مخاطب تو…خودخواه و فرصت طلبه

  2. چرا میدانستم. یادم رفته بود. یادم میرود هـٍی. اگر باور کنم دیگر یادم نـمیرود هـٍی.
    باور نـمی کنم.
    نه
    نــــه
    نــــــــــــــــــه

  3. – از سوءتفاهم گفتی … بعضی وقت ها دنیای سوءتفاهم ها ، بر وفق مراد ما می چرخه . دلیل آشنایی من با بهترین دوست دوران مدرسه ام ، یک سوءتفاهم کوچولو بود . اینجا سوءتفاهم خیلی به کارم اومد ؛ چون هنوز هم با اون دوست ِ کلاس چهارم ابتدایی رابطه دارم و بسیار هم دوسِش دارم .
    – از خودخواهی گفتی … دلیل قطع رابطه ی من با کسی که گمان می کردم دوستم باشه ، رفتار خودخواهانه ی اون بود . اینجا خودخواهی ِ اون به نفعم بود ؛ چون به رابطه ای خاتمه داد که هیچ نقطه ی روشنی در آینده اش دیده نمی شد .
    و … از مرکز دنیا گفتی … یادم میاد یکی از دوستان زمانی فکر می کرده که خودش و وبلاگش مرکز دنیا هستن (البته این یکی ، شوخی بود 🙂 )

پاسخی بگذارید

