سورپرایز نکنید

چرا این قدر فاصله ها نزدیک شده اند و همه چیز زیادی در دسترس؟ مدت هاست غافلگیر نشده ام.

یادم هست یک بار، خیلی وقتِ پیش رفته بودم خانه ی دوستی که مجله هایِ فیلم قدیمی را آرشیو کرده بود. یک صبح تا بعداز ظهر فقط یک گوشه نشسته بودم و مجله می خواندم.

یک دوره ای ایستادن جلویِ قفسه ی کتابفروشی ها، زیر و رو کردن کتابخانه ی دوستان یا گشتن میان نوارهایِ قدیمی و آرشیو مجله ها و پیدا کردن یک رستورانِ تازه یک لذت ناب بود.

مدت هاست غافلگیر نشده ام، انگار همه تبدیل شده ایم به جزیره های تک افتاده بدونِ لذتِ کشفِ اتفاق های تازه.

یک دیدگاه برای ”سورپرایز نکنید

  1. من چند هفته قبل حسابی سورپرایز شدم . اولین استاد سنتورم رو بعد از 12 سال دیدم . هیچ وقت این همه هیجان زده نشده بودم .

پاسخی بگذارید

