کسی این جا هست؟

کسی این حوالی، این گوشه و کنار پیدا می شود یا نه؟ فکر کنم همه توی خیابون ها باشید. من کار داشتم و نموندم، اومدم خونه. پنجره ی اتاقم بازه و از سر و صدا و شلوغی جمعیت توی خیابون، فقط یک کلمه رو می شنوم: « میر حسین »

کی فکرشو می کرد مردمی که این چهار سال آروم و ساکت هیچ حرفی نمی زدند و عکس العملی نشون نمی دادند، یکباره این طور بریزن توی خیابون ها و همه رو شگفت زده کنند؟

یک دیدگاه برای ”کسی این جا هست؟

  1. امروز در شیراز کار از تقابل اخلاق و بی اخلاقی گذشت و به تقابل توحش و تمدن رسید.من،خود،داعیه تمدن ندارم.اما مدعیان اخلاق و انصاف و عدالت، با گذر از سیب زمینی به پرتاب سنگ و چوب و چماق رسیدن.ستاد انتخاباتی موسوی رو به آتش کشیدن و مردم رو کتک زدن.رفتاری که کاملا سازماندهی شده و فقط برای مقابله با زنجیره سبز حامیان موسوی و پراکنده کردن مردم بود.حالا هی بیاد و بگه اینا دروغه؟
    چنتا عکس و ویدیو از خون بازی شیراز گذاشتم.بیاین ببینین.

  2. سلام آقای ماموت
    ما امروز طرف شاهچراغ بودیم باورتون نمیشه در تمام دو ساعتی که اونجا بودیم بلندگو گرفته بودن دستشون و مدام علیه موسوی و ما شعار می دادن. بعد هم که به ستاد دانشجوی اومدیم دیدم بنر رو آتیش زدن و بچه ها گفتن که سریع از اونجا دور شیم. بعد به طرف ملاصدرا رفتیم و با موج سبز تا چوگان پیاده رفتیم. باورتون نمیشه ترافیک بود ولی همه مرتب و یک دست کار خودشون رو می کردن حتی دور ماشین های احمدی نژادی گارد می گرفتن که کسی آسیب نرسونه بهشون. از اونطرف چه بر سر بچه های ما آوردن؟ کلی زخمی رو دیشب بردن بیمارستان نمازی و …

  3. ما تا ساعت 2 صبح در خیابان ها بودیم . انگار هیچکس قصد رفتن به خانه نداشت . همه می دانستند که آخرین مهلت تبلیغات ، تا 8 صبح فردا ست و می خواستند تا آخرین دقایق ، آخرين استفاده را از اين بي قيدي و معلقي ِ شيرين ، ببرند . هر ماشيني كه از كنار ما رد مي شد ، دستش را به علامت victory بالا مي آورد و از ما هم پاسخ مي گرفت . تفاوت رفتار طرفداران كانديداهاي مختلف ( خصوصاً …) با طرفداران موسوي ، كاملاً مشهود بود . اين 4 سال ، باعث شد كه يك انرژي پتانسيل 4ساله در مردم جمع شود و به يكباره خودش را نشان دهد .

    پي نوشت : حتماً مي آيد …

  4. به اینکه در راهپیمایی ها و تجمع ها و در جمع مردم بودم ، افتخار مي كنم . بدون شك ، از بهترين تجربه هاي زندگيم بود .

  5. این وبلاگ اولین وبلاگ بلاگفا است که تو این هفته تونستم باز کنم!!!
    شما اهواز هستین؟
    اصلا فکر نمی کردم همه جای ایران اینجوری باشه
    من هم اواسط این هفته تو زنجیره انسانی میدون راه آهن تا تجریش شرکت کردم. به سفارش یکی از دوستان تعدادی هم عکس گرفتم اما به علت مشکلات بلاگفا نمی تونم تو وبلاگ بزارم.
    اگه کل ایران این ه، پس دیگه چه جای ترس؟
    من که از استرس 2 روزه دلدرد دارم
    جشن پیروزی 23 خرداد

پاسخی بگذارید

