تشکر می کنم…

اول این که؛ از بی بی سی فارسی بابت پخش کنسرت U2 تشکر می کنم که باعث شد بعد از مدتها ما هم در یک لذت موسیقیایی سهیم شویم. دوم این که؛ از باران تشکر می کنم که دعوت دیشب من را اجابت کرد و امشب هرچند کوتاه و کم بارید، فقط کاش می شد صدای قطره هایی که به پنجره ی این اتاق می خورد را اینجا بیاورم و شما را در لذت ِ شنیدن این صدا شریک کنم که امکانش نیست و نمی شود و سوم این که؛ امروز یک گربه ی کوچک وسط اتوبان با یکی از ماشین ها تصادف کرده، گوشه ای افتاده و در حال جان کندن بود و امکان هیچ کمک کردنی هم نبود، در نتیجه اینجا از کسی تشکر نمی کنم!

یک دیدگاه برای ”تشکر می کنم…

  1. سلام
    امروز رفتم و به پیشنهاد شما مجله مردم و جامعه رو خریدم و از خواندنش هم لذت بردم. سپاس دوباره از این معرفی.
    راستی بعد از مدتها شیراز هم باران بارید. مدتها بود که ابرها می آمدند، جمع میشدند و قیافه ای برای ما آدمهای منتظر می گرفتند و بعد هم پراکنده می شدند . ولی خدا رو شکر امروز از صبح باران می بارد. از آنها که آدم عشق می کند زیر دانه های نابش مثل موش آب کشیده شود.

پاسخی بگذارید

