این پست سوال است!

یک- این روحیه ی محافظه کار ِ خسته ی ترسو از کجا می آید؟

دو- تکرار دوباره و چند باره ی کلیشه ها به چه کار می آید؟

سه- این فضای پراسترس عصبی که همه مان درش نفس می کشیم، ما را کجا می کشاند؟

چهار- عصیان بر علیه زندگی عادی و شکستن تابوها تا کجا مجاز است؟

پنج- ….

یک دیدگاه برای ”این پست سوال است!

  1. جواب چهار : تا جایی که این عصیان ، خودش به تابو تبدیل نشه.
    جواب دو : مطلقاً هیچ.
    جواب یک و سه : کاملاً واضحه که از کجا میاد و ما رو به کجا می کشونه…

    سوال شمارۀ 3 رو نباید جمع می بستی… من ( به شخصه) هیچوقت دلم نمی خواد فکر کنم که دارم توی همچین فضایی نفس می کشم و زندگی می کنم. بذار بقیه ، اسمش رو بذارن «فرار از واقعیت» یا یه چیزی توی این مایه ها ولی هر کسی خودش مختاره که اجازه بده یک فضای خفه کننده به زندگیش سایه بندازه.ت همو می تونی خودت رو توی دریا رها کنی تا به آرومی غرق بشی ، هم اینکه می تونی تا قدری که توان داری شنا کنی یا حتی اگه شنا بلد نیستی ، دست و پا بزنی . . .

    به خدا خیلی داری سخت می گیری . . . باور کن توی هر شرایطی می شه زندگی کرد ، مهم اینه که هیچوقت «فکرت» رو در جریان های نامناسب رها نکنی.

  2. سلام رفیق … راستش فکر می کردم بعد یکی دو ماه که برگردم احتمالا با چه چیزایی مواجه میشم ولی امروز دیدم همه حرفا همون همیشگیاست . چقدر تکراری شدیم مسعود

  3. درباره الی رو ندیدم ولی بجاش صندلی خالی سامان استرکی رو دیدم که واقعا بدلم چسبید . سینما رو بخاطر تصویرش دوست داشتم نه بخاطر قصه ای که می گویند همه شان تکراری شده اند.

    این روزا مدام فکر می کنم سینما اگر پیچیده ترین و ژرف ترین و چندلایه ای ترین قصه ها را تعریف کنه آیا به پای یک غول 2500 ساله که هر سال بزرگتر و بزرگتر شده و هر روز یک نوآوری جدید در خودش ایجاد کرده، با نابغه هایی که تحویل مون داده و اسمش همان ادبیات خودمونه می رسه ؟

  4. هوای تازه ترمی خواااااااااااااااااام….عاشق اون بنفشه هااااااااااااااااااااااام…بنفشه های شهرمون

پاسخی بگذارید

