بیایید، بیایید…

مساله اینجاست که شاید دو سالگی موجودی که تو با دست ِ خودت بوجود آورده ای برای دیگران اتفاق ِ زیاد مهمی نباشد، ولی همین الان یادم آمد که دو روز ِ پیش تولد دو سالگی وبلاگ من در بلاگفا بود و در این روزهای یکنواخت ِ پر استرس همین اتفاق بزرگی است.دوست دارم شما هم از حس هایتان درباره ی اینجا بگویید، از حال و هوای این روزهای تجربه های آزاد که از حال و روز ِ این روزهای خودم می آید که دنبال یک تنهایی عمیق و بزرگ می گردم که من را غرق ِ لذتی سرشار کند.

یک دیدگاه برای ”بیایید، بیایید…

  1. من که خووووب تولد اینجا رو یادمه !! عجب ها مسعود ، دو سال گذشت ؟!!
    خوشحالم از اینکه اینجا رو می خونم .
    فکر نمی کنم لازم باشه بگم که نویسنده اینجا و خود اینجا و هر چی که به تجربه های آزاد میرسه رو دوست دارم .
    تولد 20 سالگی اینجا بیایم حرف بزنیم

  2. واقعا 2 سال گذشت ؟ چه زود. برای من که دیگه عادت شده هر روز بیام اینجا سر بزنم ودقایقی فارغ از استرس های روزگار از نوشته های جذاب اینجا لذت ببرم.

  3. من بعد از تولدش کشفش کردم.یادم نیست اون پازل رو کشف کرد یا پازل اون رو
    به هر حال…
    برای من اینجا مثل یه تنفس است .تنفس بین وبلاگهای نفس گیر.بین داستان های مهیج.بین پست های کشدار و تامل برانگیز…بین پستهای طولانی……اینجا آرامش است. مخصوصا پستهایی که به علایق مشترکمون میپردازه… آشپزی…فیلم….کتاب….جامعه و ….
    به هرحال اینجا رو دوست دارم

  4. همیشه وقتی این وبلاگو می خونم دنبال یه چیز جدید می گردم. اطلاعات جدید، حس جدید و زندگی… وبلاگتون عجیب بوی زندگی میده. حتی اگه از بی حوصلگی و تکرار نوشته باشین.

  5. تولدش مبارک. مدت زیادی نیست که اینجا رو پیدا کردم اما تقریبن کل آرشیوت رو زیر و رو کردم.
    وبت جای خوبیه! مواظبش باش!

  6. سلام.
    1- از مرداد 86 وبلاگت توسط یک دوست خوب بهم معرفی شد.اتفاق خیلی خوشایندی بود.
    2- همیشه وبلاگت رو دوست داشتم غیر از مواقعی که صحبت از روزمرگی یا خستگی از روزمرگی بود یا نبود انگیزه یا مواردی از این قبیل.
    3- لطفاً دیگه هیچوقت غیبت کبری نداشته باش و به مدت 2 ماه ، محو نشو.
    4- مطالب سینمایی وبلاگ رو به شدت دوست دارم.
    5- اکثر کتابهایی که اینجا معرفی کردی ، واقعاً خواندنی بودن.
    6- اولین پستی که ازش خوشم اومد ، «مسعود به روایت مسعود» بود.
    7- من و وبلاگت توی یک ماه به دنیا اومدیم.
    8- تولد وبلاگت (و به نوعی تولد خودت) مبارک!

پاسخی بگذارید

