دو پای دیگر قرض کنید…

من مطمئنم یکی عقربه های ساعت را دنبال کرده و آنها هم پا به فرار گذاشته اند که روزها این طور روی دور تند رفته اند.به قول دوستی؛ روزها ساعت شده اند و هفته ها روز، ماه ها هفته و سال ها ماه…

یک دیدگاه برای ”دو پای دیگر قرض کنید…

  1. انگار همین دیروز سال تحویل شد !

    اما فیلم : به نظرم خیلی خوش ساخت بود حداقل از فیلم مزخرفی مثل 10 رقمی بهتر بود ؟ نه ؟

  2. لام.
    بابا …. تو كه مي دوني وسط امتحاناييم و داريم با كتابها و جزوه ها كشتي كج مي گيريم….مي دوني كه در چنين مواقعي عقربه هاي بزرگ و كوچيك ساعت ، با عقربة ثانيه شمار ، هيچ فرقي ندارن …. به همون سرعت حركت مي كنن……
    آقا….. واسه چي دست مي ذاري رو دلمون …
    فكر كن…براي امتحاناتم ، 2 هفته از شركت مرخصي گرفتم ( البته چون مرخصي ندارم ، غيبت مي خورم )
    خلاصه….ديگه نگو كه دلم كبابه…

  3. بعضی وقت ها درست مثل همین حالا من این حرکت تند رو دوس دارم. دوست دارم همه چیز تموم شه تاببینیم بالاخره آخرش چیه؟

پاسخی بگذارید

