تک نفره

نمی خواهم درباره ی مزایای ورزش کردن انشای مفصلی بنویسم، ولی برای من که به شدت با ورزش بیگانه بودم و تمام تجربه ی ورزشی ام محدود می شد به زنگ هایِ مزخرف ورزش در مدرسه یا به پیاده گز کردن خیابان ها، تجربه ی هیجان انگیزی است ورزش کردن. تا پیش از این فکر می کردم برای ورزش کردن وسایل و صرف هزینه زیادی نیاز است و شاید هم بخاطر تنبلی این طور خودم را توجیه کرده بودم اما حالا که با راهنمایی این دوست عزیز گوشه ای را برای ورزش کردن پیدا کرده ام و تقریبا هرروز بدون وسیله یا هزینه خاصی فقط با یک کفش ورزشی ورزش می کنم، راه می روم، می دوم، نرمش می کنم، با کلی آدم دیگر آشنا می شوم که کلی انگیزه ی تازه در آدم ایجاد می کنند و گاهی که تنها باشم فکر می کنم و با خودم حرف می زنم خوشحالم. کار به جایی رسیده که اگر یک روز کاری پیش بیاید و نتوانم برای ورزش کردن بروم انگار که مریض شده ام.

یک دیدگاه برای ”تک نفره

  1. یعنی تو بگو یه ذره…نُچ!حس ورزش یه ذره هم در من نیست.اگر استخر نبود و شنا اختراع نشده بود،من بدنم خشک می شد و می شکست!

  2. سلام.

    1. تبریک می گم…..به یکی از بهترین انواع اعتیاد دچار شدی… ( بعد از مطالعه ، ورزش بهترین اعتیاد به حساب میاد)
    2. قالب نو مبارک…
    3. آخر هفته ای که گذشت ، یکی از بهترین تجربه های ورزشی رو داشتم : » در حالی که در ارتفاعات زاگرس در دامنۀ کوه کنار یک رودخانۀ خروشان بودیم ، بیهوده سعی داشتم بدون وسایل گرمایشی ، در دمای زیر 5- درجه بخوابم……که البته میسر نشد چون یخ زدم.

  3. دیشب می خواستم برات یلدارو تبریک بگم…
    گوشیمو عوض کردم گوشی قبلیم روشن نمی شد که شمارتو بردارم…
    برای فرزانه و یکی دیگه هم که فرستادم نرسید دستشون…

    به هر حال این تبریک هم یه بهانه است که یعنی هنوز آشنایی هست…
    یلدات مبارک باشه تجربه ها!

پاسخی بگذارید

