تکلیفِ من

برای فردا بلیت دارم که بروم اهواز، پنج شنبه کلاس دارم- داشتم؟ – و باید حتما خودم را می رساندم. حالا بچه ها خبر داده اند که در استان خوزستان پنج شنبه تعطیل رسمی اعلام شده است و کلاس های من هم تا یکشنبه تشکیل نمی شود و این جا هم چند کار نیمه تمام دارم که بهتر است انجامشان بدهم و بعد بروم و بلیت هم تا اواخر هفته ی بعد دیگر پیدا نمی شود.
حالا مانده ام اگر بروم هم چند روز از وقتم آن جا به بطالت می گذرد و هم دغدغه ی کارهای نیمه تمام این طرف را دارم و اگر نروم هم با این وضعیت افتضاح بلیت های قطار و کنسلی پروازها به خاطر بدی هوا معلوم نیست چطور می شود.
این تعطیلی پنج شنبه سر و کله اش این وسط چطور پیدا شد؟

یک دیدگاه برای ”تکلیفِ من

  1. توي اين مملكت بديهي تر از اين نداريم كه 5شنبه ي بين تعطيلات حتما تعطيله.هيچ ربطي هم به خوزستان و هيچ جاي ديگه نداره…..
    راستي وبلاگ جالبي داري با تبادل لينك موافقي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. آدم كه بزرگ ميشه ، دانشجوي ارشد ميشه اينقدر بچه مثبت ميشه يا قبلن هم اينجوري بودي ؟!


    مسعود: بچه مثبت؟!!!

پاسخی بگذارید

