دعا

خدایا ما را از شر کامنت هایی نظیر:
 سلام وبلاگ زیبا و جالبی داری، به من هم سر بزن. در ضمن نظر دادن یادت نره.
مصون بدار، مصون…

یک دیدگاه برای ”دعا

  1. سلام وقتی به من سر زدی نظر دادن یادت نره.در ضمن وبلاگ زیبا و جالبی داری.

    از این به بعد اینجور میگیم.

  2. من می گم بریم تو وبلاگ هاشون اینجوری نظر بذاریم:
    سلام وبلاگ مزخرفی داره.اگر یه وقت سمت وبلاگ من اومدی لطفاً نظر دادن رو فراموش کن!!!

  3. سلام.
    می تونی برای وبلاگت فیلتر بذاری که به کلمات «وبلاگ زیبا» ، «سر بزن» و «نظر» حساس باشه و نشه تایپشون کرد.
    آسونه…فقط چند خط برنامه نویسی داره.(این رو جدی جدی گفتم.شوخی نبود ها…!!!)

  4. امروز رفتم فیلم فرزند خاک رو دیدم … خی همین یه داستان تازه تو حوزه جنگ بود – گرچه من واقعا مطمئن نیستم که این فیمی در ژانر جنگ بود و بیشتر به سینمای اجتماعی می خورد، بگذریم از اینکه هیچ جای دنیا ژانری به اسم ژانر اجتماعی ندارن ! – بنظرت یه داستان تازه نبود ؟

  5. حالا که ازش تعریف کردم بذار ازش انتقادم بکنم – ببینم تو هم باهام موافقی یا نه – جدیدا مد شده برای اینکه معنویتی به داستان ببخشن می زنن آخرش یکی رو می کشن ! قبلاً برای اشک انگیزی و چپاندن فیلم در ژانر ملودرام اینکارو می کردن حالا برای – نمی خوام دوباره از همون کلمه استفاده کنم چون کلا از فیلمش خوشم اومد -بهرحال ایجاد تاثیر معنوی … ولی اصل قضیه احتمالا اینه . به این دیالوگ توجه کن :

    باشه آهنگر – چه خبر رضا جان ، تموم نشد ؟
    گوهری – چرا آقای آهنگر فقط این آخرش موندم با گونا چکار کنم. دوست دارم یه جوری بشه که برای همیشه تصویر این زن تو ذهن تماشاچی نقش ببنده . یعنی هر وقت مهتاب نصیرپورو دید یاد گونا بیافته. بهت که گفتم ، تمام مدت برای نقش گونا قیافه خانم نصیرپور توی ذهنم بود …
    باشه آهنگر – خب اینکه مشکلی نیست . بزن بکشش !
    گوهری – چه جوری ؟
    باشه آهنگر – چه می دونم. همون جوریکه مونا رو کشتی ! یا … عجب فکری ! بذار سر زا بمیره . اینجور تاثیر فوق العاده ای هم روی تماشاچی می ذاره.
    گوهری – آره . چرا به فکر خودم نرسیده بود … (یک ورق کاغذ سفید می کشه جلو . یک لحظه خیره میشه به یک نقطه در دوردست . و بعد با سرعت عجیبی شروع به نوشتن می کنه )


    مسعود: اتفاقا من هم موقعی که فرزند خاک رو دیدم به این فکر می کردم که چرا آخر فیلم باید گونا بمیره؟
    یعنی اصلا فکر نمی کردم که فیلم این طور تمام بشه و واقعا شوکه شدم. البته از حق نگذریم که بدون مرگ گونا هم بازی خوب نصیر پور گونا رو توی ذهن تماشاگر جاودانه کرده بود.

  6. فکر کن مثل اون قضیه ترجه آثار موراکامی یهو بزنه و باشه آهنگر یا گودرزی این کامنت و بخونن و …

    ببخش که من جابه جا تو کامنتام غلط چاپی دارم

  7. مسعود تو اوراكي ها رو مي شناسي ؟!‌واي اينقدر ذوق كردم وقتي كامنتت رو خوندم !
    من هنوزم گاهي كه مي ترسم حس مي كنم يك اوراكي داره پشتم حركت مي كنه


    مسعود: آره که می شناسم، تازه می خوام یه مطلب هم راجع بهشون بنویسم ولی تنبلی می کنم و نمی نویسم.

  8. گناه دارند خوب.خسیس.
    بلاگم رو حذف کردم به خواست شوشو !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    مسعود: کجایید شما؟؟؟ من مدام نشانی تان را کپی/پیست میکنم و مدام می آید که این وبلاگ وجود ندارد. مانده ام که یکدفعه کجا رفتید پس؟؟؟

پاسخی بگذارید

