به عبارتی: دو نقطه دی!!!

امروز ظهر با خودم گفتم: « کاش یکی پیدا می شد این کتابِ کافکا در کرانه را بالای سر ِ من نگه می داشت تا من موقع خواندن زحمت نگه داشتن این کتابِ ششصد و چند صفحه ای را نکشم و فقط چشم هایم را روی صفحات کتاب تکان دهم و هر از گاهی صفحات را ورق بزنم. »
البته اگر کسی که کتاب را نگه داشته زحمت ورق زدن صفحات را هم بکشد که دیگر معرکه است.

یک دیدگاه برای ”به عبارتی: دو نقطه دی!!!

  1. حسم در مورد آنا كارنينا همينه :دي
    ولي با همه اين حرفا كه خودم دست كمي از تو ندارم ،‌امر ديگه اي باشه آقا ؟!!

  2. سلام.
    یک راه حل دارم :
    یک پایۀ نت(برای نگه داشتن کتاب نت موسیقی) بخر.می تونی بشینی روی صندلی یا روی لبۀ تخت و کتاب رو روی پایه تنظیم کنی.ارتفاعش هم تنظیم می شه.اون وقی فقط باید زحمت ورق زدن و حرکت چشم رو به خودت بدی.

  3. khodkhahe sonatiye zoorgoye az khod razie……. ba to nistamke ..ba mardaye sonatie irani hastam
    in hess ro moghe khundan kheili az ketaba dashtam vali hich vaght be zehnam nareside bood in pishnahade jaleb…seyed ziya ta bakhtiyar…jense dovom…khaterate simon dobovar va…..
    rasti masoud jan ye zahmat bekesh in matnemano be farsi bezar to kamentdonit

  4. من کتاب های قطور و سنگین را وقتی به صورت خوابیده می خوانم این شکلی است:
    کتاب را می خوابانم کنار شانه ام(همان طوری که بچه ها عروسک هایشان را می خوابانند) و به پهلو می خوابم و کج کج می خوانم.برای ورق زدنش هم گاهی از لب هایم کمک می گیرم!

  5. گفتی کافکا در ترانه یاد کتاب هایی افتادم که تو کتابخونه به صف شده اند برای خواندن… کافکا در کرانه هم یکی از آن هاست. فکر کنم غیر از این ها که گفتی یکی زحمت خواندنش را بکشد و بعدا تعریفش کند هم بد نیست ها…

  6. سلام عمویی جون امروز تولدمه بیا بلاگ مامانی منو عکسام رو ببین 3 ساله شدم امروز .
    صبر کن بزرگ بشم خودم میخونم برات تعریف میکنم تا خسته نشی مثل مامان که برام کتاب مییخونه اما یه شرطی داره که خوابت نره ها!قول؟

  7. اگه صحنه 180 درجه صحنه بچرخه زمین کتابو نگه داشته شما می توانید دستان مبارک را تکیه گاه کله ی همایونی کنید که نیوفتد و چشمانتان را بر روی کتاب بگردانید

  8. ماشالله به جماعت روشنفکر و کتابخونای گردن کلفتی که به کمتر از 10 جلدیش راضی نمیشن.
    چقدرم که با هم حال می کنید.
    بذار منم یه چنتا کتاب کلفت بگم بهتون خواستید چسی بیاین بلد باشین.
    بن بن بن 1
    بن بن بن 2
    بن بن بن 3

پاسخی بگذارید

