جنون

– سلام، مبارکه، وقتی شنیدم خیلی خوشحال شدم.
– جان من زنگ بزن، می خوام صدات رو بشنوم.
– سلام، ما دعوامون شده، داریم به هم می زنیم، نمی دونم چه گُهی بخورم؟
– من دوباره عاشق اش شدم، دارم دیوونه میشم.
– دارم اینجا خودمو از عشق نابود می کنم، از صبح تا شب پیش هم هستیم. رسما ازش خواستگاری کردم.
– تو لجنی، پستی، حالمو به هم می زنی، تو عمدا داری منو تحریک می کنی. آرزو دارم یکروز اونقدر قدرت داشته باشم که غرور کذائیت رو خورد کنم.
– بیکارم، هیچ غلطی نمی کنم، اعصابم خورده، دیگه بدتر از این نمی شه، امروز دیگه راحت میشم.
– شماره ات رو می شناسم، خواهش می کنم سر به سرم نذار.
– شماره ی تماس من پیش ٍ تو امانت می مونه.
– با این همه توهین و تحقیر، کاش می دونستم هنوز چرا این قدر دوستت دارم؟
– عوضی چرا موبایلتو خاموش کردی؟
– آینده رو چی دیدی؟ یکروز میرسه که پشیمون میشی، مطمئن باش.
– هستم، همین جام، اما نمیدونم چرا همیشه همه منتظر من اند که خبری ازم بشه، اون موقع یادشون بیفته که من هم هستم.
– روز بد، ماه بد، سال بد، عمر بد، فردای بدتر، اگه کسی رو نداشتم که به امید اون باشم شاید…
– من بیرونم، به همه گفتم با تو هستم، سوتی ندی!
– جون ٍ امید یه کاری کن، تو کفم!
– من نگفتم دروغ میگی، فقط تعجب کردم، همین.
– من تمام حس هام رو دارم از دست می دم.
– باید از اول شروع کنم، قبل اش باید تخلیه بشم، کمی زمان می بره.
– عزیزم هر جور دلت خواست با هم حرف می زنیم.
– مطمئن باش عذاب کاری که با من کردی هیچ وقت راحتت نمی ذاره، پس اسم من همیشه یادت می مونه.
– خدا حافظ، ولی بدون دوست داشتنت رو می خواستم، نه بیشتر، نه کمتر.
– دیروز منتظرت بودم نیومدی، یه زنگ به گوشی ٍ من بزن.

پی نوشت: نوشته های این پست هیچ ارتباطی به هم ندارند، تنها و تنها جملاتی هستند که این روز ها از گوشه و کنار زیاد می شنوم.

یک دیدگاه برای ”جنون

  1. هیچی هیچی هیچی نفهمیدم چی شد فقط اینو فهمیدم دودره بازی بود به هر حال!!! تا آخرش خوندم
    راستی شاید وبلاگ من و شما اصلا به هم ربط نداشته باشه اما گاهی اوقات تنوع هم لازمه!!!! به ما هم یه سری بزن و اگه مایل بودی همدیگرو لینک کنیم
    البته دوس دارم منو با اسم اوج تفاوت لینک کنی.
    منتظرتم دوست عزیز

  2. – من بیرونم، به همه گفتم با تو هستم، سوتی ندی!

    این رو شدیدا پایه ام!!!!! به جای «همه» هم کلمه های متفاوتی می شه گذاشت!!!

  3. يادم باشه از اين به بعد اين جنون هام رو بنويسم فكر كنم از پست تو بهتر بشه .

  4. اینها جمله هایی هستند که خطاب به خودت گفته شدند یا این ک ه همین جوری شنیدی؟ خیلی فرق می کنه خوب…..
    در ضمن یکی دو جمله رو هم جا انداختی ….

    خودخواهه سنتیه زن ستیزه بر اخلاق ….

  5. چه جالب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    من هم همیشه میخواستم همچین پستی رو بنویسم اما هیچ وقت نشد.
    راستی تو چه جوری اینا رو ثبت کردی؟ همونجا یادداشت کردی یا تو ذهنت موند؟
    چه پستی…….دوسش دارم


    مسعود: مرسی، راستش خیلی ها رو همیشه این ور و اون ور می شنیدم و یه جایی گوشه ی ذهنم مونده بود.خیلی هاش اس ام اس هایی بود که برام رسیده بود و …

پاسخی بگذارید

