روزی از روزهای زندگی*

یکی از روزهای زندگی در حالی که سر درد زیادی داشتم از خواب بیدار شدم، بعد شروع به خواندن سه تا کتاب کردم و هر سه تا را بعد از خواندن بیست صفحه کناری پرتاب کردم و دنبال بلیت رفتم که بیایم تهران و هیچ بلیتی برای هیچ مقصدی پیدا نشد. آمدم خانه و تلویزیون را روشن کردم و یکی توی تلویزیون گفت تقاضا برای بلیت قطار و هواپیما سه برابر عرضه است و یک نفر هم اس ام اس فرستاد که من مطمئنم این نمره ای که استاد داده حق شما نبوده، بعد که صد بار کانال های تلویزیون و ماهواره را بالا وپایین کردم، آمدم کافی نت و یکی نوشته بود یعنی چی که بعضی ها هر اتفاقی برایشان می افتد می آیند اینجا و جار می زنند، پشت سرش یکی گفت: « چقدر از این آدمایی که از عالم و آدم شاکی ان بدم میاد!!! »
* عنوان پست نام کتابی از مانلیو آرگه تا

یک دیدگاه برای ”روزی از روزهای زندگی*

  1. باید هم از این روزگار شاکی باشیم . نه تفریحی نه دلخوشی نه چیزی . از صبح که بیدار میشیم همش درگیر مشکلات زندگی هستیم تا شب . از صبح تا شب استرس باید غصه همه چیز رو خورد . من که از روزگارم خیلی شاکیم هر کاری هم میکنم درست نمیشه که نمیشه

  2. سلام.
    ظهر روز جمعه 28/تیر ماه ، با جمعی از دوستان و آشنایان کنار رودخانۀ کرخه بودیم و آبتنی می کردیم … همه شاد و خوشحال.صدای خنده ها تا آسمون می رفت که…. sms ای رسید : «خسرو شکیبایی درگذشت».خواندن sms برای جمع همان و در سکوتی سنگین ، غرق شدن جمع همان…
    این هم یکی از روزهای زندگی ما و …

  3. بعضی وقتها فکر می کنم آدم های نمی تونن جایی رو برای خودت تحمل کنن. انگار بگن:»چه حقی داره این یارو که بیاد اینجا غم و غصه هاش رو بیرون بریزه؟»

    انقدر که بعضی وقتها دیگه روت نمیشه چیزایی که تو دلته بنویسی. من اولش فکر م یکردم اینکه آدرس بلاگم رو به افراد خیلی کمی داده م این مشکل رو رفع می کنه. ولی فیاده ای نداشت آدم آدمه:چه مجازیش چه واقعیش

پاسخی بگذارید

