فیلم فارسی

روبروی خانه ی شخصیت های اصلی فیلم همیشه یک کیوسک تلفن عمومی وجود دارد که پسر قهرمان ماجرا از آنجا به دختر قهرمان ماجرا زنگ می زند تا خبر بدی را به اطلاعش برساند، همیشه ساعت از نیمه شب گذشته و همیشه باران می بارد.

 

یک دیدگاه برای ”فیلم فارسی

  1. سلام دوست عزیزم وبلاگ زیبا و قشنگی داری خیلی خوشحال شدم که با وبلاگ شما اشنا شدم به وبلاگ منم سر بزن تیتر این اپ من (7000هزار تومان ویژه فقرای محترم) می باشد بخوان نظر بده چون نظلر شما برای من خیلی مهمه

    http://www.kiapeynews.blogfa.com

  2. ااااااااااااااااا
    پس واسه اين من از اون خوه نوستالژي مون بدم مي آد؟ چوون پنجره ي رو به خيابون يا كوچه نداشت. مي دوني كجارو مي گم؟ فلكه ي دوم –از موبايل مركزي كه وارد پهلوان مي شي اون خونه خرابه كه جفتش يه برج ساخت. اين دفعه كه خواستي بري شهدا. همچي ك هتاكسي پيچيد سرتو برگردن مي بينيش. درش سبز بوده يه زماني…….امان از دورهي نوجوني. امان

  3. می دونی مسعود ، دیگه سینمای ایران منو به سوی خودش جذب نمی کنه . دیگه هوس ندارم هر شنبه برم سینما و فیلم ببینم . این روزا انقدر تحت تاثیر جادوی تئاترم که سینما باید معجزه ای کنه که احساسی در من برانگیزه

پاسخی بگذارید

