كاش باد ما را مي برد…

این ورودی در گنجه فرستاده شده است. پایاپیوند به آن را نشانه‌گذاری کنید.

یک دیدگاه برای ”

  1. به جائی که نمی دانم کجاست و نمی خواهم که بدانم کجاست و نمی خواهم که هیچگاه آشکار شود که کجاست. البته به این شرط که آنجائی که باد مرا می برد وسائل رفاهی دسترسی به اینترنت امکانات ورزشی و از این قبیل امور وجود داشته باشد.

  2. من اينجا بس دلم تنگ است و هر سازی که می بينم بد آهنگ است

    بيا ره توشه برداريم

    قدم در راه بي برگشت بگذاريم

    ببينيم آسمان هر کجا آيا همين رنگ است؟
    (اخوان ثالث)

  3. به کجا چنین شتابان؟ گون از نسیم پرسید

    دل من گرفته زینجا ، هوس سفر نداری ز غبار این بیابان؟

    همه آرزویم اما چه کنم که بسته پایم ، به کجا چنین شتابان؟

    به هر آن کجا که باشد بجز این سرا سرایم

    سفرت به خیر اما ، تو و دوستی خدا را

    چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی

    به شکوفه ها به باران برسان سلام ما را…

    (محمد رضا شفیعی کدکنی)

  4. بیاید باد.
    بروبد این اتاق و کاغذها،باد
    و از این دریچه
    که دهان مرده ایست بر دیوار،
    بلغزم در شب.
    و بچرخم با سپاه یخ بستۀ ستارگان…

    (کتاب «همنوایی شبانۀ ارکستر چوبها»-رضا قاسمی)

  5. كاش باد ما را مي برد…كاش باد ما را با خانه مان مي برد تا داستان «جادوگر شهر از» برای ما نیز نوشته شود.

  6. کاش باد ما رو میبرد و می نشوند یک جای دیگه و تو این بازه زمانی ما هم کلی انرژی میگرفتیم !
    خوبی جناب تجربه های آزاد ؟ درسا اینقدر سخته ؟

  7. یه ته نوشت یا پی نوشت برای این پست می گذاشتی خوب می شد…
    که به جادوگر شهر آز فکر می کنم آیا !؟!

    یه کارت پستالی از 8 سال پیش دارم که به طرز عجیبی اون صحنه باد بردن اون اون خونه رو تداعی می کنه …

  8. یه بار وقتی بچه بودم باد خیلی شدید بود. جوری که حس می کردم دارم پرواز می کنم. یاد اون روز افتادم:)

پاسخی بگذارید

