دست ها و صداها

استاد پرسید: « کدام یکی از شما اهل رمان خواندن اید؟ »
هیچ دستی بالا نیامد.
استاد پرسید: « کدام یکی از شما می تواند چند رمان خوب ایرانی برای خواندن به من معرفی کند؟ »
هیچ صدایی در جواب نیامد.
استاد گفت: « یعنی هیچ کدام شما کلیدر و جای خالی سلوچ دولت آبادی را نخوانده اید؟ »
باز هم صدایی نیامد، استاد درس دادن را پی گرفت.

یاد فهیمه راستکار افتادم که یکبار در مصاحبه ای گفته بود که من نقش مادران فیلم ها را بازی می کنم تا تمرینی کرده باشم برای بازی در نقش بلقیس ٍ کلیدر.

این ورودی در گنجه فرستاده شده است. پایاپیوند به آن را نشانه‌گذاری کنید.

یک دیدگاه برای ”دست ها و صداها

  1. بیا پستم رو بخون. آخرش رو
    جوابم رو بده. پیشنهاد میکنم حتمااااااااااااا عضوش بشی

  2. اتفاقی که برات افتاد دقیقن امروز برای من هم افتاد.
    امروز کنفرانس داستان نویسی داشتم
    وقتی کنفرانسم تموم شد و استاد از بچه ها خواست چند تا رمان خوبی که خوندن و نام ببرن بیشتر اسم فهیمه رحیمی و مودب پور بود
    جالب بود که سطح درک بچه ها چقدر پایین بود

  3. دیگه با اون سوتی ای که اون دفعه سر شعر رودکی دادی بایدم برا یه همچین سوالی که یو دوجین جواب براش داری دست بالا نبری!

  4. این دست بلند نکردن تو به خاطر ماجرای اون کتاب <بخارای من – ایل من> بود یا اینکه نمی خواستی ریا بشه ؟!

  5. چقدر دوست دارم کلیدرو بخونم ولی به فکر اون ده جلد که می افتم موهای تنم سیخ میشه !

  6. این بار خیلی احتیاط کردین
    یعنی هیچ جوابی برای سوالهای استاد نداشتین؟

پاسخی بگذارید

