انگار فقط هستیم که باشیم…

یک دیدگاه برای ”

  1. و اين بودن ماست كه دنيا را به وجود مي آورد….آآآآآآآآآه ه ه ه كه اگر من و تو ما و ايشان نبوديم ، دنيا چيزي كم داشت….

  2. سلام ممنونم که جواب دادید اما من ای دی شما رو ندارم که اف بذارم.وبلاگ حامد قدوسی رو تقریبا همیشه میخونم و شاید همین باعث شد احساس که در این دنیای اقتصادانها خیلی بی ابزارم!باز هم ممنون.

  3. سلام!

    او چهره ای برای خود ساخت
    پشت آن
    زیست مرد و بار دیگر زنده شد
    چندین بار
    صورتش امروز
    چین آن چهره را دارد
    اما چین هایش بی چهره اند

    اشاره:اینو نوشتم که نوشته باشم!!!
    پا نوشت:اوکتاویو پاز شاعرش بود

  4. درک میکنم ولی، «زندگی چیزی نیست که سر طاقچه عادت از یاد من و تو برود» فقط گاهی -خیلی وقتها متاسفانه- آنطور که ما می خواهیم پیش نمیرود. گاهی هم هستیم تا زندگی را آنطور که ما می خواهیم باشد بسازیم و به امید همین روزهاست که هستیم و ادامه می دهیم…

  5. و گاهی از به یاد آوردن بعضی کارها که در گذشته انجام دادیم شرمنده می شیم . آخ که این لحظات چقدر رنج آورن . آدم از فرط شرم گاهی وقتا مچاله می شه

  6. و گاهی از به یاد آوردن بعضی کارها که در گذشته انجام دادیم شرمنده می شیم . آخ که این لحظات چقدر رنج آورن . آدم از فرط شرم گاهی وقتا مچاله می شه

  7. اینکه کامنت دوبار فرستاده شده اصلا به من ربطی نداره . اولین بار که می فرستم جواب می ده the page cannot be displayed و من بک می زنم و دوباره می فرستم که میشه این !

    راستی اینکه تو برای یه پستی امکان پیام گذاشتنو غیرفعال می کنی ، دقیقا معنیش چیه ؟

پاسخی بگذارید

