کار کردن یا نکردن: مساله این است!

چند وقتی قبل از اینکه بیایم اهواز به پیشنهاد دوستی برای کار در شرکتی که دفتری هم در اهواز داشت رزومه نوشته و فرستاده بودم. دیگر تقریبا از جوابشان ناامید شده بودم که دیروز تماس گرفتند و از وضعیت و شرایط من جویا شدند، ظاهرا بیشتر برایشان این نکته که من در اهواز محل سکونت دارم مهم بود. کاری که برایم در نظر گرفته اند یکجور کار نظارت و سرپرستی است. توی صحبت تلفنی که داشتیم بهشان گفتم که پیش از این کار مالی انجام داده ام و این کار نظارتی را هم امیدوارم که از پسش بربیایم. حالا مانده ام، از یک طرف در وضعیتی هستم که به شدت به روز ها، ساعتها و وقت های آزادم برای کارهای درسی و خواندن و نوشتن احتیاج دارم و از طرف دیگر نیاز به داشتن کاری که در آمدش حداقل کفاف همین خرج های روزمره ام را بدهد به شدت احساس می شود، ته مانده پس انداز کار قبلی کم کم دارد ته می کشد. از یکطرف این اضطراب را دارم که نتوانم خیلی خوب از عهده ی این کار تازه بر آیم و از طرف دیگر مدیر شرکت قبلی که برایشان کار می کردم پیغام داده که ممکن است بزودی در اهواز کار بگیرند و به وجود من هم احتیاج دارند – نقد را بگیرم یا نسیه را؟ – مانده ام. واقعا کار کردن یا نکردن، امروز مساله ام این است!!!

یک دیدگاه برای ”کار کردن یا نکردن: مساله این است!

  1. پارسال که بین درس و کار انتخاب کردم …بد شد… کارم خیلی مهم تر بود.

    پاییز دوباره تو همون موقعیت قرار می گیرم …
    وای …
    تو تصمیمی بگیر و نتیجه شو با ما در میون بذار دوست جان …
    اما تو این وانفسای جامعه ما کار خیلی مهمه. … قبول داری!؟!

  2. آفتاب می شود رو خوندم … اگه من می خواستم تمامش کنم می نوشتم :

    چهار – به کجا چنین شتابان … گون از نسیم پرسید

  3. ببین مسعود جان . این مساله ایه که خودت باید تصمیم بگیریم . آخه ما از این ور مملکت چطور به تو بگیم که چکار کنی … ببینم ، نکه این پستو واسه خودت نوشتی ، ها ؟

  4. راستی ، چند وقته به ما سر نمی زنی . راه خونه ی ما رو فراموش کردی ؟ یا دیگه اتوبوسا سر کوچه ما ایستگاه ندارن !

  5. تمام پست هایی که نخوانده بودم ، خواندم و یک سری هم به لینک رادیوزمانه ت زدم … تو چقدر زیاد و زود می نویسی !

  6. فرزانه راست میگه ،ببین کجا جای رشد داری ، کجا آرامشت بیشتره ! هر چن که فکر کنم تا الان دیگه تصمیمت رو گرفته باشی !

پاسخی بگذارید

