گر صبر کنی…

دقیقا تمام بعد از ظهر امروز صرف سر و کله زدن با این قالب جدید شد، آخر سر هم آن چیزی که می خواستم نشد. فعلا یکی دو روز به طور موقت می گذارم تا ببینم چه طور می شود.

پی نوشت: دیروز بعدازظهر تمام وقتم را صرف ساختن قالب جدید به کمک سایکو شد، آخر سر هم قالب کلی ایراد و اشکال داشت، مثلا عکس ها در صفحه ی اصلی وبلاگ خوب جا نمی گرفتند و قالب را به هم می ریختند، لینک های مربوط به پیوندهای روزانه بازسازی نمی شد و چند ایراد دیگر…
هر کاری می کردم که ایرادها را برطرف کنم موفق نمی شدم که دلیل اصلی اش هم البته نابلدی و مبتدی بودن زیاد من بود. آخر شب کار به جایی رسید که حالم داشت از هرچه وبلاگ و قالب وبلاگ است به هم می خورد و احساس می کردم اگر فقط چند لحظه ی دیگر با چشم هایی که از زور درد از هم باز نمی شدند به صفحه ی مانیتور خیره بمانم و با قالب جدید سر و کله بزنم حتما از حال خواهم رفت.
اول صبح باز هم کمی با قالب جدید سر و کله زدم ولی چون هنوز نتوانستم ایراداتش را برطرف کنم قالب وبلاگ را دوباره همان قالب سپید ساده ی بلاگفا برگرداندم تا کی دوباره حوصله کنم و ایرادات قالبی را که خودم ساخته بودم برطرف کنم.
شاید وقتی دیگر…

این ورودی در گنجه فرستاده شده است. پایاپیوند به آن را نشانه‌گذاری کنید.

یک دیدگاه برای ”گر صبر کنی…

  1. از اون روز که برا من کامنت گذاشتی آدم دلش میخواد ، منتظر بودم یک روز بیام اینجا و یک قالب جدید ببینم ها ، ولی با تمام انتظارم امروز جا خوردم !
    فعلا مبارک باشه تا بعد از تموم شدنش با گل و شیرینی برسیم خدمتتون !

  2. سلام. سال نو مبارک. (البته با کمی تاخیر)
    منتظر قالب جدید هم هستیم. راستش من هم تجربه مشابه تو را داشتم ولی خیلی زود بی خیال کل ماجرا شدم و به همان قالب تکراری رضایت دادم ولی تلاشم بی حاصل هم نبود، راستش بعد از آن تحمل قالب قدیمی برام راحتتر شده 🙂

پاسخی بگذارید

