یک سال پیش در چنین روزی!

یک دیدگاه برای ”

  1. پارسال این روزا تنها هدفم این بود که یه کار مناسب پیدا کنم.یه سال گذشته من هنوزم دارم دنبال یه کار مناسب می گردم .یه ساله که از جام تکون نخوردم ولی از نظر روحی حسابی داغون شدم

  2. سلام.
    یک سال پیش در چنین روزی… به اندازۀ 7 تا تجربۀ دست اول و زندگي ساز از امروز عقب بودم.عجب سال خوبي بود.خيلي بيش از يك سال بزرگتر شدم.
    1) يك سال پيش در چنين روزي ، هنوز عضو تيم كوهنوردي نشده بودم(كه هميشه آرزوش رو داشتم)…امروز عضو هستم.
    2) يك سال پيش در چنين روزي ، داشتم براي كنكور ارشد درس مي خوندم(با آرزوي قبول شدن)…امروز دانشجو هستم.
    3) يك سال پيش در چنين روزي ، تا اون روز هيچگونه ضرر مالي نكرده بودم(فكر ضرر هم از ذهنم نگذشته بود)…امروز ضرر كرده ام.
    4) يك سال پيش در چنين روزي ، … اين يكي خيلي خصوصيه.
    5) يك سال پيش در چنين روزي ، عضو شوراي فرهنگي شركتم بودم(دوست داشتم رئيس بشم)…امروز علاوه بر رئيس امور فرهنگي ، رئيس كميته ورزشي هم هستم.
    6) يك سال پيش در چنين روزي ، … اين يكي هم خيلي خصوصيه.
    7) از يك سال پيش در چنين روزي ، تا همين امروز مشغول شكرگزاري هستم(به خاطر همۀ اون چيزهايي كه بهشون رسيدم و چيزهايي كه هنوز توي راه هستن و منتظر دستيابي…)

پاسخی بگذارید

